Plotseling geen compressie meer

Mart b

New Member
Goedenavond, ik ben gister met een lekke band naar huis gelopen. Ik heb mijn scooter naar de maker gebracht en ze hebben het ventiel vervangen. Ik krijg net een appje dat een collega de scooter wou starten maar dat er opeens 0 compressie meer is, ik heb er niks geks mee gedaan en hij heeft altijd gelopen zowel elektrisch als kick. Heel appart, iemand enig idee?
 
Advertisement - register to remove this

Waarom was de band leeg? hersteld met een ventiel? Hebben grapjassen dat gedaan?
Mogelijk is de bougie losgedraaid door dezelfde grapjassen? Check dan ook even de peilstok, het voor de grap losdraaien heb ik hier op t forum ook eens gezien.
Even naar de huidige hersteller en proberen te starten met de basis nazicht.
Groet,
 
Dank, kan een lege band normaal niet aan het ventiel liggen? Het verhaal was ook ingewikkeld. Ik heb altijd goed op mijn scooter gereden. Een keer iets vervangen en opeens compressie weg, terwijl ik de 24 uur ervoor de scooter nog lopend had…
 
Ik zou dit niet zonder langs geweest te zijn accepteren!
Ik zou sws de rekening betalen die je krijgt voor het vervangen van het ventiel.
en scooter mee naar huisnemen eventueel second opninion ergens aanvragen of bij genoeg kennis zelfnalopen.
Succes!
Klinkt als flinke oplichterij
 
Back
Top