Gy6 begon plotseling snelheid te minderen en doet niets meer.

Test nog een keer uitgevoerd maar er is geen verschil van ontsnappen van perslucht met de zuiger iets lagere stand. Ook nog even kleppendeksel eraf gehaald en scooter gestart maar klepjes gaan mooi op en neer.
Post automatically merged:

Dat mijn vinger niet nat werd bij het bougie gat bij vol gas open daar moet ik op verder denken...
 
Even om het helder te hebben hoe de situatie nu is. Scooter liep goed, ging zachter lopen en stopte ermee. Daarvoor heb je geen aanpassingen gedaan? Na uitvallen krijg je de scooter niet meer gestart. Hij gaat wel rond? Geen rare geluiden of iets? Krukas gaat rond, geen schrappende of klepperende geluiden? Bougie vonkt, heeft compressie, juiste benzine erin (niet toevallig net getankt met verkeerd iets), accu niet dood…dan zou ik het zelf toch in de carburateur zoeken of in de vacuumslangen.
Fijnaart is 20km bij mij vandaan…voor de uitdaging om het op te lossen zou ik het bijna doen :p
 
Ik heb een kruistest gedaan met een vriend die heeft dezelfde scooter ook een elektrische choke. ik heb zijn carburateur erop gezet en hij de mijne zijn scooter liep gelijk en mijn scooter gaf geen teken van leven. Ik zal de slangen nog eens nakijken...
Post automatically merged:

Je bent welkom ik betaal de onkosten en het bier staat koud.
 
Last edited:
Moi als Joachim je komt helpen , ik zou haast als laatste kunnen bedenken , kijk of de vonk op tijd komt , heb je misschien een timing lamp , om dit te checken?
 
Je weet dat dit 3 pagina's heeft?het staat in de laatste pagina. De bobine...
Post automatically merged:

OEps, ik zie dat dat 1/3 van dit verslag er niet is vreemd...
Post automatically merged:

Hij is overgegaan naar "scooter start niet" 7 juni vreemd...
 
Last edited:
Back
Top