Kymco agility loopt stationair maar maakt geen toeren bij gas geven

Tijnemans

Member
Ik heb een Kymco agility die al meer dan 1 jaar heeft stil gestaan waarschijnlijk. Hij start nu inmiddels alleen blijft alleen stationair lopen en bij het gasgeven gebeurt er niks( hij maakt dus geen toeren). De gaskabel zit goed aan gesloten en heb er zelfs een nieuwe carburateur op gezet maar nog steeds geen verschil. Weet iemand waar dit nog aan kan liggen want heb nu geen idee meer?? ( had iemand anders gezien met dit probleem en bij hem lag het aan de start relais maar leek me raar)
 
Advertisement - register to remove this

start ie op de benzine van 1 jaar geleden? of heb je die wel ververst?
is je vacuümleiding van spruitstuk naar benzinekraan nog goed? als dat ook maar iets lekt, geeft je kraan te weinig om gas te kunnen geven (want dan wordt het vacuüm al minder plus klopt je mengverhouding net niet. dit had ik van de zomer: eerst kon ik met minder snelheid naar mij zoon z'n school, met hem achterop kwam ik helemaal niet meer vooruit. tie wrapje om uitgehard slangeinde en we reden weer normaal.
 
start ie op de benzine van 1 jaar geleden? of heb je die wel ververst?
is je vacuümleiding van spruitstuk naar benzinekraan nog goed? als dat ook maar iets lekt, geeft je kraan te weinig om gas te kunnen geven (want dan wordt het vacuüm al minder plus klopt je mengverhouding net niet. dit had ik van de zomer: eerst kon ik met minder snelheid naar mij zoon z'n school, met hem achterop kwam ik helemaal niet meer vooruit. tie wrapje om uitgehard slangeinde en we reden weer normaal.
Benzine ververst, vacuüm slang goed
 
Als hij loopt haal dan eens de luchtfilter slang los van de carb , als je nu gas geeft , moet de gasschuif omhoog gaan , anders kan je membraam onder het deksel op de carb lek wezen , en reageert de gasschuif niet.
 
nieuwe carburateur"?
Het hoeft dat niet te zijn , maar zo kan je uitsluiten dat de schuif blijft staan , met gas geven . En inderdaad hoeveel keer ik nieuwe onderdelen heb geruild , is niet meer te tellen. Ook voor mijn scooter een namaak keihin gekocht , was geen goed garen mee te spinnen , orginele erop , lopen en sindsdien geen problemen meer
 
Back
Top