Kymco agility 50 2016 brom

bennie beun

New Member
Mijn kymco trekt niet helemaal lekker door maar klinkt ook niet raar alsof de kleppen of iets gesteld moeten worden kan dit gewoon simpelweg liggen aan de bougie of noet ik heel wat anders doen? Het probleem is bij het wegtrekken valt de scooter weg als ik volgas geef ook als deze lekker warm is (na 5km rijden) maar als die koud is valt ie ook weg bij 2/3de gas en al geef k maar kwartgas dan blijft ie het normaal doen. Scooter is net 9000km oud en van een oud mannetje geweest dus ook altijd netjes onderhoudt gehad dus ga ervan uit dat het niks groots is.
 
Advertisement - register to remove this

Zou eens beginnen met het schoonmaken van de carburateur.
Want als deze scooter geheel origineel is, lijkt me dat het eerste waar je moet naar kijken bij deze klachten.
 
klinkt ook niet raar alsof de kleppen of iets gesteld moeten worden
hoe klinkt dat? je bedoelt toch niet dat je ze niet hoort hè? want dat is namelijk juist wanneer je ze wèl moet stellen!
"van een oud mannetje geweest" (die er ook zo mee reed en er eens in de twee weken E10 in kieperde?) zie @Sparky 's reactie.
 
hoe klinkt dat? je bedoelt toch niet dat je ze niet hoort hè? want dat is namelijk juist wanneer je ze wèl moet stellen!
"van een oud mannetje geweest" (die er ook zo mee reed en er eens in de twee weken E10 in kieperde?) zie @Sparky 's reactie.
De oude eigenaar reed er alleen zomers op en wat hij tankte geen idee ik heb hem een week geleden bijna helemaal leeggereden en weer eur98 ingegooid, tevens heeft de scooter nieuwe olie, bougie, accu, rollen en carb schoon maar hij heeft het probleem nogsteeds, wel iets minder maar houdt nogsteeds wat in. Wel start de scooter altijd snel zowel elektrisch als met kickstart en loopt ook gewoon mooi stationair, klinkt ook niet alsof er iets mis mee is(hoor niks ratelen of iets).
Zou het toch kunnen dat de kleppen gesteld moeten worden of moet ik wat aan de overbrenging veranderen dat de scooter mooi kan doorpakken?
 
Owkee dan zal ik dat binnekort ook ff laten doen, zal ik ook maar gelijk een nieuwe cdi ervoor halen? Als we dan toch bezich zijn dan maar gelijk alles toch?
 
Back
Top