Hopelijk zijn de klepstelen niet krom en komen de kleppen weer goed en vlot in hun zitting als er niet meer op gedrukt wordt door de "klepstoters".
Kan ook zijn dat er viezigheid tussen de kleppen gezeten heeft die nu weg is.
Ik zou ze inderdaad opnieuw stellen, je ervan vergewissen dat ook de contramoer goed aangedraaid is.
Daarna met de hand de krukas een groot aantal keren draaien en tussentijds kijken of je verschil merkt in de speling elke keer als de kleppen vrij gegeven worden door de klepstoters.
Mocht het weer gebeuren zou ik de kop demonteren en bijkijken.
Waar kan je het beste van omgeving aalsmeer zo'n tang halen om die veer los te maken of is daar een truukje voor
Bij Gouda zit HBM Machines B.V.Waar kan je het beste van omgeving aalsmeer zo'n tang halen om die veer los te maken of is daar een truukje voor
Hoi heb even alles er af gehaald het puntje staat goed op de zo als jij op de foto aangeeft
Ik zou even doen wat ik in mijn vorige post heb voorgesteld.
Als de contramoer goed vast zit is dit in iedergeval niet de oorzaak.
Als je variatie in speling meet bij bovenvermeldde test kun je altijd de kop eraf halen.
Kop eraf halen is iets meer dan jij beschrijft.
Dit is alleen de klepstoterbrug loshalen.
En ja, als je de nokkenasbrug of kop eraf hebt gehad moet je alles weer op tijd zetten.
Mij lijkt het beste dat je eens een aantal Youtube filmpjes bekijkt.
Zoek maar eens op "Big bore GY6".
Hierover vind je meerdere filmpjes waarin ze laten zien hoe je de kop verwijdert maar ook hoe je de boel weer op tijd zet.
Je hebt toch een 4-takt? dus lijkt mij 4 t .
Lees het service-handboek van jou scoot er even op na.