Piaggio zip 80cc welke rollen

Hoi allemaal ik heb een piaggio zip 4t 2v 80cc uit 2016
Heb er zojuist 80cc malossi opgezet ik had een vraagje over de rollen ik heb nu
Malossi mulitvar erin zitten
Turbokit sproeier 82
En 6,5 gram rollen
Malossi v snaar x belt
Is deze gramage goed voor mijn setup ik wil het liefst en hoge optrek voor wheelies en een top van rond de 80
Ik weeg maar 40kg dus voor de meeste zal deze top dan 75 zijn
Kan ik nu beter de 6,1 gram rollen erin doen of gwn houden wat ik nu heb
Ik heb geen malossi torque driver
En zal een malossi nokkenas veel verschil maken in optrek en gaan wheelies dan veel makkelijker of valt dat wel mee
 
Advertisement - register to remove this

Zou rond de 7-8 gram rollen zitten, 6,1 is veel te licht
Ik zou naar de sportschool gaan, Die 8 gram is te zwaar, die kan die niet eens tillen.

Nee maar zonder dollen, 8,5gr zou ik doen met 80cc en witte drukveer en iets strakkere trekveren
 
Met 6.1 gram kreeg ik dikke overtoeren boven de 30 km/h. Alsof de scooter in de eerste versnelling blijft gassen.
Beter 6.8 - 7 gram pakken zodat hij goed rijdt, maar wheelies trek ik niet met mijn 4-takt en ik heb ongeveer dezelfde setup + naraku nokkenas.
 
Met 6.1 gram kreeg ik dikke overtoeren boven de 30 km/h. Alsof de scooter in de eerste versnelling blijft gassen.
Beter 6.8 - 7 gram pakken zodat hij goed rijdt, maar wheelies trek ik niet met mijn 4-takt en ik heb ongeveer dezelfde setup + naraku nokkenas.
Wat is je top met deze setup? Ben namelijk ook van plan om een soort gelijke setup te nemen.
 
Wat is je top met deze setup? Ben namelijk ook van plan om een soort gelijke setup te nemen.
Koop gewoon een rollen set van 6 tot 8 gram en test gewoon uit wat het beste rijd, dat is de enige manier om erachter te komen wat het beste werkt voor je scooter
 
Back
Top