Hoe test je datHeb je , als de motor loopt , spanning op de choke connector ?
Met sproeier 88 deed hij het nog slechter en de choke lijkt te niet te werken eigenlijkMotor starten , en dan op de connector van de choke meten of daar spanning op staat . als hij koud is , start hij dan goed , en loopt hij dan versneld stationair voor 2/3 minuten ? En zakt hij dan af naar een lager toerental ? Carb goed afgesteld , als de motor warm is ?
sproeier lijkt mij eerder aan de kleine kant , voor een 80 cc
Hier op aanvullend ook de weerstand meten die voor je choke zit (vanuit de treeplank naar de choke).Maar tussen 82 en 88 heb je nog meer maten , zou eens 84/85 proberen. Als de choke niet werkt , verzuipt hij op een bepaald moment , en ook stationair niet goed te krijgen . Dus eerst meten of er spanning op komt . Op de andere carb die je hebt geprobeerd , zat daar een choke op , of heb je hem over gezet ? Anders ook de choke demonteren , en op de accu proberen , plus en min maakt niet uit . Na ongeveer 2/3 min moet de naald uitschuiven . Op de carb sluit hij dan een verrijkings kanaal , die als hij open staat extra benz toevoegt aan je mengsel .
Door eerst te kijken of hij precies op tijd staat , met een gespannen ketting . En als dat niet het geval is , spanner los , en op tijd zetten . Let er dan altijd met monteren op , dat de kant van de ketting , waar de ketting spanner zit , de slappe kant is . En eerst als je iets veranderd met de hand , het vliegwiel een paar slagen draaien ,kun je voelen of hij goed "vrij" looptDat is precies wat ik ook heb, hoe los ik dat op?