piaggio street magic lcdd

Status
Not open for further replies.
lekker blazen door de huiskamer??:p hij gaat er egt steeds meer op lijken vriend...ben erg benieuwd wat je binnekort weer zal gaan doen...! keep on tuning!

greetz, hans
 
x8rxracer said:
lekker blazen door de huiskamer??:p hij gaat er egt steeds meer op lijken vriend...ben erg benieuwd wat je binnekort weer zal gaan doen...! keep on tuning!

greetz, hans

Yah ik moet toch ergen rijden met deze kou hahahah
ltr
 
Yo mensen vandaag ff naar van de kruijs geweest(euroscooters)
ff wat spulletjes gekocht

tempsensor
Photo0189.jpg


Photo0188.jpg


Ben vandaag aan het afstelle geweest ,en de scooter loopt al aardig goed,
maar nog ni naar me zin(14000 toeren) ,omdat ik me carb ni helemaal afgesteld krijg ,reden daarvan ik heb mar 1sproeier ,(ik moet nog een winkle vinden war ze sproeiers verkopen voor 28mm mikuni fs) dus als iemand weet waar ik ze kan kopen stuur me maar een pm.
Vandaag heb ik ook de beslissing genomen om de bidalotc20 uitlaat te verkopen, meer info erover kun je vinden bij piaggio markplaats.
Me nieuwe keuze van uitlaat is dpr geworden ,dus als iemand er 1 heeft let me now.

Dat was het weer ik hou jullie op de hoogte
 
ziet er netjes uit man.
goed bezig gaat lekker lopen wil wel een keer sprinten
(moet niet zo'n probleem zijn woon ook ik tilburg dus....) :)
Succes verder ik ga em volgen
 
Hey rasjid, kun je een subframe voor me lassen, hetzelfde model dat jij ook hebt. PM me maar.
Ltr. Radja
 
Tekoop Suzuki Streetmagic:

- Frame (100% eerlijk en recht)

- Voorvork

- Kappen (zwart)

- Zadel

- Voetstepjes

- Subframe

- Stuur

- Tank

- Evt. nog de voorrem

Ideaal voor een streetmagic lc project

Gaat alleen in zn geheel weg voor 400 euro. Vaste prijs. Dus alleen reageren als je m wilt hebben voor 400. pesif0@hotmail.com

Mvg Pesif
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top