piaggio street magic

Status
Not open for further replies.

azif

Well-Known Member
yo ik zal me even voorstellen ik ben rasjid aka azif
ik ben bezig met een project en ik wil jullie meelaten genieten ik heb al een paar projekte gehad waren allebei runners maar die zijn inbeslag genomen door de politie de reden ervan is dat ik van 1 van de runners de frame op de scootersloop heb gekocht ( bromfietssloperij de wit in vucht)het bleek dat ie gestolen was en ik had er geen aankoop bon meer van daar dus die kreeg ik ni meer terug en de ander heb ik nog steeds geen bericht van gehad vandaar dus dat ik een nieuwe project start

nou ik heb dus een street magic frame gekocht van me neef
en mij planne zijn dus dat ik er een piaggio blok onder maak
hier alvast wat foto s van hoe ik hem kocht


me frame
scooterforum11133998333.JPG


scooterforum231133998733.JPG
hier me street met de kappen die ik erbij kreeg
Photo0022dsdsf1133998937.JPG



dit zijn de onderdelen die ik ga kopen of heb gekocht

evo 6 tuned
yasuni c20
mikuni fs
hpi 2004/2005
mhr overrange
polini vario
malossi rechtspruitstuk
malossi vl13
rhq krukas
mhr deltaclutch/ hebo koppeling


er komen natuurlijk ook nog andere velgen onder
en mijn keuze is natuurlijk gevallen op die van de runner

zo ik hoop dat ik jullie alvast een beetje op de hhogte heb gesteld van wat me planne zijn
vandaag rond 21.00 uur zal er weer een update zijn
mzzl
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Lees ff de projectenFAQ door. Ik laat deze tot morgen open, dus zorg dat je deze fatsoenlijk maakt!
Succes
 
ik heb hem al aan gepast hoop dat het zo wel goed is
reden ervan is dat me internet hele rijd uitvalt en ik geen zin meer in had om alles overnieuw te doen




mvg rasjid
 
jammer dat je niet zo veel foto's hebt maarjah als je meer foto's hebt moeyt je ff zeggen ben benieuwt ga so verder en check die van mij ok eens!
 
yo
ik heb vandaag me subframe afgelast weet nog ni zeker of ik de schoren op de juiste plekken heb gelast maar dat zie
ik nog wel ik laat jullie vanavond de fotos ervan zien


hier zijn wat onderdelen die ik al heb

rechtspruitstuk malossi



[url]http://img15.imgspot.com/u/05/341/11/Photo00961134059558.jpg[/url][img/] hier nog een foto van me spruitje
[IMG][url]http://img15.imgspot.com/u/05/341/11/Photo00971134060008.jpg[/url][IMG/]
vananvond meer fotos
mzzl
 
ik heb nog wel runner velgen ligge mag je hebbe voor een prikke maar je latste pix zijn doen het niet bij intresse pm mij maar

en ga je dan ook met een runner blok rijden
 
Helaas heb je je niet gehouden aan de afspraak dus close ik deze. Je hoeft voorlopig ook geen nieuw topic aan te maken, want je snapt het blijkbaar niet...

Ronnie
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top