Pia pijpje op een Mina blok..

Met een beetje prutsen is voor een testbankrun oid een pia pijp wel op een mina te schroeven ;)
Dan kan je testen of het beter is, is het beter dan kan je de uitlaat zo aan laten passen of na laten maken zodat hij op een Minarelli past. Wil je meer info, ik kan het in princiepe allemaal voor je regelen. Het testwerk en het verlassen/maken van een uitlaat. PM me maar als je interesse hebt.
 
Juist,

Op de testbank kan je alles onder je scooter krijgen wat maar op je cilinderflens past.

Ik heb vorige week op mn kymco uitlaten voor een zündapp, minarelli en rechte uitlaten getest. Zolang je maar een vrijwillig broertje vind om ze beet te houden lukt het best. :)

En als je er dan uit bent welke uitlaat het moet worden, maak (of in jouw geval laat maken...) dan een nieuwe uitlaat met dezelfde maten en maak hem pas op je blok.....
 
Zonder de pijp te verbouwen krijg je hem NOOIT onder een mina. De bocht van de pia is te rond.
Je zal ds wat moeten zagen en lassen.


Zo zag mijn verbouwde pijp eruit onder mn scoot
hr1.jpg


hr2.jpg
 
John, ik heb eergisteren nog een Piaggio uitlaat op een mina gehangen. Aan welke kant hij hangt, of hoe en wat maakt niet uit. Zolang hij maar over de flens heengaat en kan meten!
 
Ik heb het over practisch gebruik , niet over een testrun Mol :*

Dus kleine toevoeging , voor het straat gebruik van een pia pijp op mina zal je een hoop werk moeten verrichten.
 
Back
Top