Pia pijpje op een Mina blok..

Marcel

флоп т мг е))
Hoi..
ik vind een Hebo R2 echt een super vette pijp..
kan iemand mij vertellen of een Hebo R2 van PIa op een mina blokje kan..?
evt aangepaste ophanging oid..

ik wil dit namelijk weten omdat een HeboR2 voor mina wat minder is in prestaties..

evt iemand foto`s?

:* :* :P
 
Advertisement - register to remove this

Dat niet ik zal het wel aan hem vragen.
Met de c20 had (als ik het goed zeg de HR2 wat meer koppel).
Maar vergelelijken met een HR2 voor mina hebt ie nog niej.
Ik denk dat ie dat wel snel zal doen
 
Bestbitch said:
Als je kan lassen past het altijd. Dan ken je hem zelf door je buddy laten lopen. 8P

ik denk niet dat jij helemaal snapt waar een uitlaat voor gemaakt is...

als ik het goed begrijp wil die alleen de ophanging aan passen ( en waarschijnlijk de flens ) zodat de specificaties van de uitlaat redelijk het zelfde blijven.

als jij zo'n uitlaat omlast met bv een mooie salto + kurke trekken je buddy bak in en weer uit , dan is de kans klein dat je nog gaat presteren :P
 
idd A-Bizar.. ik wil gewoon dat die uitlaat er op past zonder te veel aan te passen..
ik wil niet de pijp zelf verneuken :X!
 
Daar heb ik dan toch wel weer een punt. Voor de topicstarter.

Maar het was gewoon een beetjuh onzin.

Maar prestaties moet je gewoon testen en is per setup e.d. verschillend.
De Vtm presteerde ook zeer goed op Mol's blok.
 
Dit was op manston ipv cross.

/off Kan me post niet editten, hij geeft de melding dat de melding te kort is en dat ik er op zn minst 1 character bij moet voegen.
Dit hielp niet. /Off
 
maar johnB kon geen drempel nemen omdat die uitlaat superlaag hing...
je hoeft alleen de flens en ophanging aan te passen, en ram evt met een moker een paar keer op de bocht zodat de uitlaat niet zo recht omhoog zit;)
 
Idd, je moet nagaan dat een Mina cili de uitlaatpoort praktisch hori ligt. Soep maar eens een pia pijp onder een mina, en dat dan de flens hori ligt. dan staat ding ook bijna vertikaal.
 
Maar zou het dan zou extreem veel schelen als je de bocht een iets andere kant op zou lassen. Op een deel waar het al gelast ist. Je moet dan tog alleen rekening houden dat de maten exact gelijk blijve.

En dan bedoel ik ook niet te extreem. Want je uitlaat moet laag blijven hangen ander maak je als et waren een mina uitlaat. Met zon snel draaiende bocht. En klopt er ook geen fuck meer van de timing. Want ik neem aan dat gas sneller rechtdoor gaat dan de bocht om. En hij zal wamer worden.
 
Het zou er ongeveer zo uitmoeten zien zonder aanpassing van ophanging !

piauitlaatminablok.jpg
 
Ik heb de pijp van JohnB nu ( de pia hr2 onder mina )

En er zit geen std ophanging op wat dat is simpelweg geen doen ,
hoe of wat John er pcies aan gedaan heeft om hem te laten passen is me niet 100% bekend , iig een handmade ophanging en een stuk ingekort +
er weer een stuk opgelast waar de flens in past van een Mina c-20

Pix :

hr2.jpg


De uitlaat hangt nu alleen naar buiten toe , dus niet omhoog ,zoals op de ene pix van die Jaguar rox. ( Dit word nog goed verlast )

Overgens presteerd de hr2 prima op m`n tuned Evo 70.
Geeft naar mijn mening het beste z`n vermogen af bij 13.8 K
 
Back
Top