Vreemd...., ik kom juist overal CR6HSA tegen, Speedfight idem dito.
Ze hebben immers hetzelfde motorblok en carburateur.
Maar goed blijkbaar is het in België anders wat wel een beetje raar is.
Hieronder is afkomstig van m'n eigen manual van Peugeot.
En in post 1 staat toch echt dit:
De letter R in de combinatie-codering is wel belangrijk. Achteraf blijkt de bougie toch correct te zijn op de warmtegraad na dan. Beter post je dit aan het begin.
Het secundaire luchtsysteem loopt van de clinderpet naar het filter wat op de standaard uitlaat zit.
Deze blaast warme lucht in de uitlaat om de katalysator sneller op te warmen.
Deze slang hangt nu waarschijnlijk los ergens of is niet meer aanwezig.
De aansluiting op de pet dient dan wel dichtgemaakt te worden.
Het moet een gesloten circuit zijn. (kans op valse lucht)
Edit: Heb nog is even verder gezocht maar toch echt een CR6HSA !?
O.a hier:
http://www.easyparts.be/showdrawing...3-m13686-s13852-d120639/Flywheel-Magneto.html
En zelfs in een Franstalige manual van Peug:
http://www.scooterhulp.com/instruct...eugeot-new-vivacity-3-manual-50cc-4-takt.html
Idem met de Engelstalige versie:
http://www.crservice.dk/Peugeot/Service manual/MANUEL_NEW_VIVA3_50CC_4T_04A.pdf
Wie word er hier nu voor de gek gehouden
is mijn eerste gedachte....
Of heeft het mooie België een ander klimaat dan Nederland.
Lijkt me niet toch
, kun je misschien wat linkjes en/of eigen info posten ?
Niet dat ik je niet geloof maar dit is toch wel uitermate vreemd hoor.