geten143Steve
New Member
Hello
De 4-takt vivacity met 8000km die ik nu opknap start goed koud en de autochoke werkt alleen
krijgt die toch te weinig benzine de eerste minuut want hij heeft geen kracht om te vertrekken.
Eenmaal ik deze slechte periode overwin rijd de brommer klasse B goed tot wel 60 km/h met ring vario er uit
Ik heb wel gezien dat de bougie redelijk wit is dus te weining benzine...
Ik heb reeds de carb schoongemaakt en de luchtvijs staat op 2 toer en een kwart uit want daar loopt die stationair het best mee.Nieuwe luchtfilter en bougie c7hsa ook
De acceleratiepomp zat vast maar die werkt weer na dat ik die los gemaakt heb dus daar kan het ook niet aan liggen.
Misschien dacht ik aan grotere sproeier of is niet nodig volgens jullie?
Als die statonair draait een paar minuten dan heeft die wel een pruttel dat die naar lucht snakt en teveel benzine krijgt op dat moment dus luchtvijs mag niet minder dan 2 en kwart uit
Graag tips en triks voor de vivacity 4-takt gy6 blok aub
De 4-takt vivacity met 8000km die ik nu opknap start goed koud en de autochoke werkt alleen
krijgt die toch te weinig benzine de eerste minuut want hij heeft geen kracht om te vertrekken.
Eenmaal ik deze slechte periode overwin rijd de brommer klasse B goed tot wel 60 km/h met ring vario er uit
Ik heb wel gezien dat de bougie redelijk wit is dus te weining benzine...
Ik heb reeds de carb schoongemaakt en de luchtvijs staat op 2 toer en een kwart uit want daar loopt die stationair het best mee.Nieuwe luchtfilter en bougie c7hsa ook
De acceleratiepomp zat vast maar die werkt weer na dat ik die los gemaakt heb dus daar kan het ook niet aan liggen.
Misschien dacht ik aan grotere sproeier of is niet nodig volgens jullie?
Als die statonair draait een paar minuten dan heeft die wel een pruttel dat die naar lucht snakt en teveel benzine krijgt op dat moment dus luchtvijs mag niet minder dan 2 en kwart uit
Graag tips en triks voor de vivacity 4-takt gy6 blok aub
Last edited: