Peugeot start niet elektrische wel kickstart

Wel alle bouten en moeren op de juiste aanhaal spanning vast gezet ? Zodat je niet de pakkingen stuk drukt , of de passing te los zit
 
Wel alle bouten en moeren op de juiste aanhaal spanning vast gezet ? Zodat je niet de pakkingen stuk drukt , of de passing te los zit
Ja alles zit goed vast. De pakkingen heb ik er ook voorzichtig om gedaan. Maar wat iemand anders tegen me zij was dat het zou kunnen dat er teveel olie in me blok zat. En dat daardoor die olie gaat lekken zou dat kunnen kloppen?
 
Dan moet er wel erg teveel in zitten , denk eerder dat je eens naar je carter ontluchting moet kijken die op je kleppendeksel zit.
Kijk gelijk eens of hij hier extreem veel uit blaast , zou me niets verwonderen met de startproblemen.
 
Last edited:
Dan moet er wel erg teveel in zitten , denk eersder dat je eens naar je carter ontluchting moet kijken die op je kleppendeksel zit.
Kijk gelijk eens of hij hier extreem veel uit blaast , zou me niets verwonderen met de startproblemen.
Ik heb 1 slag op me kleppen deksel zitten en 1 metalen buis
 
Als het erg veel is heb je dus overdruk in je carter en zal dit probleem blijven . Waarschijnlijk lekt dan je compressie naar je carter en blaast je pakkingen eruit. Metalen buis is van het sls systeem , slang is carter ontluchting , zit deze niet verstopt?
 
Nou onnodig , het zit er wel voor je veiligheid , en ik denk als je je scooter goed onderhoudt en èèns in de zoveel jaar eens de moeite neemt om je connectors met zuur vrije vaseline te behandelen , je er lang plezier van hebt . Maar de meeste ellende komt toch door het onkundig sleutelen en vernagelen van de standaard scooter.

Dat is ook zo, veel mensen kunnen ook echt niet sleutelen en rommelen gewoon maar wat aan zonder enig gevoel ik moet het niet slopen..
 
Als het erg veel is heb je dus overdruk in je carter en zal dit probleem blijven . Waarschijnlijk lekt dan je compressie naar je carter en blaast je pakkingen eruit. Metalen buis is van het sls systeem , slang is carter ontluchting , zit deze niet verstopt?
Slang zit niet verstopt. Ik ga het al anders oplossen ik heb namelijk echt geen zin om straks alle pakkingen te gaan vervangen. Dus heb ik besloten en andere scooter te halen. Alsnog bedankt voor alle hulp
Post automatically merged:

Dat is ook zo, veel mensen kunnen ook echt niet sleutelen en rommelen gewoon maar wat aan zonder enig gevoel ik moet het niet slopen..
Afstellen kan ik nog wel. Maar dingen zoals dit is niet mijn ding. Om maar zo te zeggen hahah
 
Aidan waarom dit probleem niet oplossen , elke keer een ander zijn ellende kopen , er komt geen eind aan . Is dit een gy6 blok ?
ik zie ze nieuw te koop staan tussen de 250 en 350€ , wat onderdelen overzetten en je hebt been gloednieuw blok
Deze toevallig een 12 inch maar je hebt ze in alle vormen 10 /12 inch , lange korte achteras. type in google gy6 nieuw motor blok en ze vliegen om je oren
 
Aidan waarom dit probleem niet oplossen , elke keer een ander zijn ellende kopen , er komt geen eind aan . Is dit een gy6 blok ?
ik zie ze nieuw te koop staan tussen de 250 en 350€ , wat onderdelen overzetten en je hebt been gloednieuw blok
Deze toevallig een 12 inch maar je hebt ze in alle vormen 10 /12 inch , lange korte achteras. type in google gy6 nieuw motor blok en ze vliegen om je oren
Klopt ik heb ook een ander blok gehaald. Ontgrenst en blijf er nu gewoon vanaf
 
Back
Top