This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Peugeot Speedake LCDD

blad is hier niet in nederland tekoop.

gister een andere kelk gedraait voor een snellere lucht stroming en dit wordt zo snel mogelijk getest op een bank.

voorkant kelk lange punt

achterkant kelk korte punt

Last edited:
ik had een stuk gelezen over de SR-71/72 lockheed blackbird en door dat ie die punt op de voorkant heeft van de motor is mach 3 haalbaar, zonder lukt dat niet. Door de punt word de snelheid van lucht aan de achterkant van de punt versneld en je zo een betere compressie en verbranding hebt. Of dat hier helpt gaan we nog testen, maar tis het proberen waard. :W

Idd, doen eens wat anders dan de massa!
Het is jammer dat het @ pia wat linker is om zonder filter te rijden.

dat pimp had ik er trouwens niet neer gezet :| :X volgens mij zat er iemand op mijn account te ouwehoeren, maar goed ben toch best wel pimp eigenlijk :W

Kelk is echt supernetjes, hoop dat je er winst mee hebt. Jammer dat de echte afmakende update's niet in de twist & go staan (denk aan achtervelg, stuurtje + verlagen van vork) Ding ziet er nu toch een stuk vetter uit
Hoeveel pk's heb je al gescoord met dit ding?

edit/ 16.8 dus, kan toch een heel stuk hoger Succes iig!

thnx man :W ja vond ik ook jammer van de fotos want hij ziet er nu toch een heel stuk anders uit. 16,8 was nog behaald met c20 en na 1.5 jaar 14,500 rpm versleten vario

hij rijd al een stuk beter dus ben benieuwd wat ie volgend jaar op de bank gaat doen. Heb ook een nieuw inlaat setje aangeschaft met iets grotere doorlaat. Gas reachtie is al beduidend sneller.

ben der nu volop mee aan het testen. andere membranen en klepjes.
hij draait nog iets teveel toeren eigenlijk, zit nu op 14.100rpm en wil naar de 13,800 ongeveer als dat beter uit pakt .

gr denna :henko:

Last edited:
vandaag ff wat spul wezen stralen, onder andere blok en kelkjes

ook nog een stage6 halfpoulie gekocht :W

Kelk afgeplakt met tape wat uitgesneden en..

Toen gestraald