Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 30 November 2005 #101 BojT said: achterkantje kan ook nog wel iets zakken imo Click to expand... Imo ook.
M Matthew. Well-Known Member 30 November 2005 #102 ziet er stukken beter uit dennis +ralf+ Binnekort het beestje eens op de bank zetten +ralf+
Speeddrake MHR speed 7T Owner 30 November 2005 #103 dankje mat +ralf+ hij word binnenkort zeker op de bank gezet en dan gaat het blokje weer uit elkaar
Marcel флоп т мг е)) 30 November 2005 #104 Voorvork omlaag staat echt kk vet, en de achterkant mhoa.. eerst ff zien met kapjes er op :~ Ziet er iig weer goed uit, ben benieuwd wat hij nu doet met o.a. die DPR tov de c20 enzo -:-
Voorvork omlaag staat echt kk vet, en de achterkant mhoa.. eerst ff zien met kapjes er op :~ Ziet er iig weer goed uit, ben benieuwd wat hij nu doet met o.a. die DPR tov de c20 enzo -:-
Titus Mooiboii 1 December 2005 #105 Ziet er weer lekker uit8) stuk beter met die verlaagde vork tot volgend jaar:*
JaBbJaW peugeot speedake 1 December 2005 #106 ik ben wel benieuwd wat er uit gaat komen verder vet gedaan allemaal
BartR. Almost Retired! 1 December 2005 #107 Ding is echt gaaf nu, vond hem eerder niet bijzonder kwa look's. Die voorvork verlagen en een groter wieltje achter doet echt veel! Enneh, als eerste over de 20 met peugeot? -:-
Ding is echt gaaf nu, vond hem eerder niet bijzonder kwa look's. Die voorvork verlagen en een groter wieltje achter doet echt veel! Enneh, als eerste over de 20 met peugeot? -:-
ghost-dna ja vind ik ook ! 1 December 2005 #109 ziet er goed uit ik hoop voor je, dat je aardig gaat scoren met peug
Speeddrake MHR speed 7T Owner 1 December 2005 #110 Voorvelg maar ff gespuiterd en om het totaal beeld te krijgen de kapjes erop geschroefd En ff gekeken of deze turbo geschikt is om achter de kappen te laten verdwijnen Last edited: 1 December 2005
Voorvelg maar ff gespuiterd en om het totaal beeld te krijgen de kapjes erop geschroefd En ff gekeken of deze turbo geschikt is om achter de kappen te laten verdwijnen
DG. DG Design 1 December 2005 #114 Donders,... dat staat em echt heel goed. Ik zou de achterkant ook niet verlagen, vind het zo veel toffer
Donders,... dat staat em echt heel goed. Ik zou de achterkant ook niet verlagen, vind het zo veel toffer
Speeddrake MHR speed 7T Owner 1 December 2005 #115 thnx mensen +ralf+ binnenkort maar ff zadelhoesje doen. Iemand nog suggesties?
Marcel флоп т мг е)) 1 December 2005 #118 Zoiets? :# /edit: maar dan wel je goeie kleuren natuurlijk 8) Last edited: 10 March 2006