Deventer V&M Tuning Deventer 30 December 2005 #162 erg vet keek laatst american chopper en daar deden ze dat ook zo met afplakken en stralentoevallig het idee daarvan?
erg vet keek laatst american chopper en daar deden ze dat ook zo met afplakken en stralentoevallig het idee daarvan?
Bas. 100% T.K. Tuning 30 December 2005 #163 Kun je ook zon kelkje aan mij verkope ::: .. mooi effect eeh
Speeddrake MHR speed 7T Owner 30 December 2005 #165 @ vinnie: Ja dat klopt @ Bojt: we spreken mekaar wel op msn over de kerstklokjes @ Bas@ritthem: ja dat is prima PM me maar ofzo thnx mensen :W
@ vinnie: Ja dat klopt @ Bojt: we spreken mekaar wel op msn over de kerstklokjes @ Bas@ritthem: ja dat is prima PM me maar ofzo thnx mensen :W
aC'88 push it to the limit 30 December 2005 #166 Aprilia_area 51 said: O M G :~ te vet :W Click to expand... IDD!! Echt te vet werk!! Dikke bling, en origineel!
Aprilia_area 51 said: O M G :~ te vet :W Click to expand... IDD!! Echt te vet werk!! Dikke bling, en origineel!
Enzo Runter an Gas! 30 December 2005 #167 Beter hang je volgend jaar je kerstboom vol met kelkjes:~ Te vet man Gr.Enzo
Made in AJ Fobia Vulcar Speed 30 December 2005 #169 Mmmh, ziet er weer netjes uit dennis Was weer gezellig vandaag...maar volgende keer krijg je weer koffie uit het koffieapparaat... Kasper heeft zich van de goede kant laten zien
Mmmh, ziet er weer netjes uit dennis Was weer gezellig vandaag...maar volgende keer krijg je weer koffie uit het koffieapparaat... Kasper heeft zich van de goede kant laten zien
-arthur- Suzuki TL1000R 30 December 2005 #170 ziet er weer super uit dennis, kelk is wel erg vet gepimped op deze manier groetjes
Speeddrake MHR speed 7T Owner 30 December 2005 #171 @ Anne-Jan de film ster , Ohh Kasper heef vandaag weer eens wat gedaan aan de zaak haha, nou heb al weer zin in de café bar koffie @ arthur, thnx man :W
@ Anne-Jan de film ster , Ohh Kasper heef vandaag weer eens wat gedaan aan de zaak haha, nou heb al weer zin in de café bar koffie @ arthur, thnx man :W
Marcel флоп т мг е)) 30 December 2005 #172 Superdope Ik had het ook gezien op American Chopper :#, leuk gedaan :W
Speeddrake MHR speed 7T Owner 30 December 2005 #174 als er genoeg aniemo voor deze kelkjes is, wil me pa wel kelken maken. Voor maten enz kun je me wel PM'en groeten
als er genoeg aniemo voor deze kelkjes is, wil me pa wel kelken maken. Voor maten enz kun je me wel PM'en groeten
Speeddrake MHR speed 7T Owner 27 January 2006 #177 Vanmiddag ff weze shoppen bij Dijkman Nieuwe snelgas Stage6 koppelinghuis binnenkort meer updates })
P prorace nrg 2Fast4Race Zip 27 January 2006 #179 eey man ziet er vet uit man Beide kelkjes zijn ckerss SPECIAL suc6 verder stage 6 kopp huis is ook vet met die kartels erin vind ik als die dan door je carterkap heen ziet is vet Greetz Ertsje@prosjees2
eey man ziet er vet uit man Beide kelkjes zijn ckerss SPECIAL suc6 verder stage 6 kopp huis is ook vet met die kartels erin vind ik als die dan door je carterkap heen ziet is vet Greetz Ertsje@prosjees2