Zo gezegd zo gedaan.Inderdaad maakt er minimaal dan een brom scooter van.
Dit project vergt gewoon een erg lange aanloop samen met een erg lange zucht. Dat zal zich wel uitbetalen in het eindresultaat of iets in die trant.waarom verkracht de TS dit topic zo?
waarom verkracht de TS dit topic zo?
Het budget is nog wel een dingetje inderdaad. Als student zijnde heb je gewoon niet heel veel te makken. Ik leg nu wel maandelijks een bepaald percentage van mijn inkomsten aan de kant voor de Ludix, maar dan duurt alles ook wel wat langer.Lekker van genieten en knutselen, je bent al een heel eind op weg en wat ik aan foto's heb gezien zag er goed uit. Rustig nadenken over wat je wilt en je budget en daar naar toewerken. Veel FB of MP in de gaten houden of daar handige spullen bij zitten. En hoe gekker of uitgebreider, hoe beter zou ik zo zeggen.
De startpost heb ik denk ik een jaartje geleden geüpdatet met de afleveringen. Dus het idee is niet zo oud. Wel is sinds de laatste post met foto’s niks groots aan de scooter zelf veranderd.Klopt het dan dat er in de afgelopen 2 jaar en 4 maanden eigenlijk niet zoveel gebeurd is?
De hele startpost tot en met afl. x is nog niet gebeurd?
Vind 't idee wel grappig.
Als student zou ik overigens lekker wat anders gaan doen met dat geld. Investeren in crypto ofzo.
Sproeier 54 met een snorcilinder en ontgrenste uitlaat is zo gek nog niet lijkt mij.
Ik heb niet per se een maximumbedrag. Ik spaar gewoon door en door tot ik op een bedrag kom waarvoor ik een gewenst onderdeel o.i.d. nodig heb.Wel probeer ik mij altijd een maximum bedrag in het achterhoofd te houden als ik weet wat het doel is. Mijn Peugeot mag wat meer kosten omdat deze gewoon degelijk is en nog jaren mee kan.
Wat betreft een serie maken heb ik wel een paar adviezen voor je:
- Schone werkplek en kleding (wees niet bang om eens naar werkkleding bij de kringloop te kijken)
- Goede verlichting rondom en vanaf onder (anders heb je veel schaduw en ziet het er slecht uit)
- Zorg voor wat telefoons (hier en daar gratis) die HD kunnen filmen
- Kijk naar een goedkope microfoon (2e hands is ook een goede optie), op usb naar een laptop
- Koop een leuk logo voor 7 euro (https://www.fiverr.com/), zitten goede makers bij en koop er zelf ook wel eens
- Neem een schrift, en schrijf de onderdelen goed op en zoek eventueel naar de fonetische uitspraak
- Probeer snel te werken en onder de 10 minuten te blijven als beginner, na x subs kun je langer gaan
- Schrijf in de titel goed uit wat je doet en maak een herkenbaar patroon.
Klopt het dan dat er in de afgelopen 2 jaar en 4 maanden eigenlijk niet zoveel gebeurd is?
De hele startpost tot en met afl. x is nog niet gebeurd?
Vind 't idee wel grappig.
Als student zou ik overigens lekker wat anders gaan doen met dat geld. Investeren in crypto ofzo.
Sproeier 54 met een snorcilinder en ontgrenste uitlaat is zo gek nog niet lijkt mij.
Je brandt er gelijk doorheen. Het is zo dun dat je het ook nog een beetje kan indrukken. De lasdraad is dikker dan wat er nog op zit. Heb het aan een familielid van mij overgelaten die een kanjer van een lasapparaat heeft staan.Lassen op zo'n laag mogelijke stand. Beste is een nieuwe.