This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway


van wiet ga je fantaseren 8P
 
Ik vind elke regel die je daar schrijft onzin..

1. Hij wist niet zeker dat ze dood was
2. Ook dan 'verduister' je zo'n lichaam niet zomaar, dat is respectloos naar haar en naar familie en vrienden

1. Dat zegt hij maar goed, als jij totaal niet medische onderlegt bent en iemand reageert op geen enkele manier meer denk je al gauw dat iemand dood is, zeker als je ook nog eens in paniek bent.

2. Dat ben ik met je eens ieder normaal denkend mens zou ambulance of politie erbij halen tenzij je niet goed bij je hoofd bent, zoals hij nu weer bewezen heeft dat hij dat niet is, of misschien ook wel ''iets'' gebruikt heb.

Maar lees mijn verhaal nog maar eens goed, of aangeklaagd worden voor moord of alleen voor verduistering, wat voor keuzes had hij het was het een of het ander, waarschijnlijk zou het voor hem een te groot risico zijn om ambulance of politie te bellen, en dan schuldig te worden bevonden aan moord.

Je moet het wel reëel blijven bekijken, niet dat ik hem ga verdedigen want ik vind ook zeker dat hij in ALLE opzichten fout is.

Maar goed wij kunnen toch alleen maar blijven speculeren over wat er gebeurt is, dit is mijn visie op de zaak.
 
dat hij schuldig is dat is wel duidelijk, maar wat er echt is gebeurt zal vast nog wel boven water komen. want hij houd nog steeds volop info achter dat was gewoon te merken, hij kan nu gewoon geen kant meer op.

en misschien wou zij wel geen sex met hem op het strand en heeft hij haar gewoon dood geschopt en daarom ze schoenen weg gegooit.

ze moeten die gast gewoon op een enkele reis naar amerika zetten en daar even laten verhoren dan komt de waarheid er wel uit
 
Media is ook lekker bezig, overal speculeren waar die joran zich op dit moment moet bevinden... wtf boeit dat?
 
Ik denk dat we aan Joran een goede nieuwe minister president hebben.
Hij blijft koel , liegt en bedriegt en t interesseert m allemaal geen ene hol.

Ideale eigenschappen denk ik zo
 
Misschien wel handig om te weten.... kunnen we langs met een SF.net knokploeg

Misselijk mannetje die Joran, en ik word misselijk als ik zie hoe weinig er aan gedaan word, omdat de wet zo krom in elkaar zit, met veels te lage straffen.

Als ik iemand dood wil hebben, weet ik nu dus hoe het moet

ik weet trouwens niet wat ik triester moet vinden... dat taaltje van ze, of het feit dat ik vrijwel alles kon verstaan
 
Ja, zorgen dat er geen direct bewijs is en je mond houden. Werkte ook bij de Hells Angels
 
Ik vond het maar een vage bedoeling allemaal, nu zie je toch dat die Joran een instabiel figuur is. Hij kijkt zo tegen die patrick op dat ie niet eens iets merkt wanneer die gast vraagt naar de naam van die boot 8P

en wat een rat is die Patrick ook zeg, met zijn chelsea-smile
 

"Ja maar hoe heet die boot dan man" hahah

Wel handig als je 'm wil aanhouden he?

Ja dat is echt handig voor mij om te weten. tuurlijk is het wel belangrijk om te weten, maar niet voor ons (in de media dus) en daar ging het om he
 
Pffff ik kan er slecht tegen dat er jongens zijn die zo gevoelloos zijn tegenover vrouwen.

Maargoed, joran zal na dit soort uitspraken echt wel opgepakt worden. Direct bewijs of niet. En je gaat dit meisje alleen meer verbergen/laten verdwijnen, als je daar ook daadwerkelijk reden toe hebt. Waarschijnlijk is er heel wat meer gebeurt die avond, en was Joran bang dat natalee ging praten, en dat hij daardoor in de problemen kwam.

Ik denk iig dat Joran Natalee zelf om het leven heeft gebracht, en haar daarna heeft laten dumpen om bewijs materiaal te wissen. OF dat hij wist dat ze nog in leven was, maar haar toch heeft gedumpt om dat hij bang was dat ze ging praten over wat er die avond is gebeurd.
 
Ja dat is echt handig voor mij om te weten. tuurlijk is het wel belangrijk om te weten, maar niet voor ons (in de media dus) en daar ging het om he
Misschien ben jij niet de enige die dat nieuwsbericht zal lezen... En daarbij betekent het veel meer. Als iemand onderduikt dan geeft dat indirect aan dat er meer aan de hand is, ook al is dat speculatief.
 
Het zou zomaar kunnen dat Joran Daury heeft genoemd omdat ie 'm niet mag ofzo. De dag ervoor zei ie nog dat ie de naam van die maat van 'm nooit zou noemen.

Ik geloof ook niet dat het die daury is die hem geholpen heeft. Zal mij niets verbazen als zijn pa er meer van weet!
 
Misschien ben jij niet de enige die dat nieuwsbericht zal lezen... En daarbij betekent het veel meer. Als iemand onderduikt dan geeft dat indirect aan dat er meer aan de hand is, ook al is dat speculatief.

Ja tuurlijk het OM moet er via een krantbericht achter komen waar Joran zich bevind uhuh

Als 7miljoen nederlanders je zo op TV hebben gezien ging ik ook wel onderduiken hoor. of ik nou wel of niet wat gedaan zou hebben... als hij ook maar ergens zijn gezicht vertoont dan word hij gelynced. los van het feit dat nu elk TV programme achter hem aan zit om hem in de studio te krijgen (Pauw en Witteman, Jensen Etc)