Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

ik acht het niet onwaarschijnlijk dat dit slechts een greep is uit de beelden die zijn verkregen.

Mijn vermoeden is dat er gewoon nog veel meer bandmateriaal is waarop veel meer details worden besproken, die worden achtergehouden voor het daadwerkelijke politieonderzoek.

Dat gebeurd namelijk wel vaker bij dat soort shows, keuzes maken over wat wel en wat niet te laten zien op TV in verband met lopende onderzoeken etc.

ik ben iig benieuwd..
 
In mijn opinie heeft hij weer grote delen van zijn verhaal uit zijn duim gezogen.

Die Range Rover had die Patrick net nieuw toch? Is het normaal om in zo'n korte tijd je bekleding te veranderen van zwart naar beige?
 
Ik schakelde pas later in, maar was het niet zo dat die "Patrick" zich al als wiethandelaar voor deed voordat hij Peter R benaderde? Indien ja waarom? Wilde hij Joran al vanaf het begin naaien? Die gast viste wel wat slap; " 'oe 'eet die boot mang" :rolleyes:
 
Joran verteld 3x wat er is gebeurd. Nu ontkent hij alles weer.. Wat ik dan niet snap is dat hij alleen verteld heeft dat ze ineens dood ging, als die gast zo'n vertrouwen had..

Of hij heeft sowieso iets gemerkt, wat ik niet denk..
Wat ik denk is dat hij het hele verhaal inderdaad niet heeft verteld.. Ze hadden gewoon langer moeten wachten met dit bekend te maken, meer informatie moeten winnen..
 
ik acht het niet onwaarschijnlijk dat dit slechts een greep is uit de beelden die zijn verkregen.

Mijn vermoeden is dat er gewoon nog veel meer bandmateriaal is waarop veel meer details worden besproken, die worden achtergehouden voor het daadwerkelijke politieonderzoek.

Dat gebeurd namelijk wel vaker bij dat soort shows, keuzes maken over wat wel en wat niet te laten zien op TV in verband met lopende onderzoeken etc.

ik ben iig benieuwd..

Tja, ws hebben ze een paar uur beeldmateriaal... en laten ze alleen de meest boeiende beelden zien.

Maar toch klopt er iets niet hoor. Die gast ziet dat dat meisje ineens begint te spacen.... en dan denkt ie ipv *goh laat ik eens een ambulance bellen* : hee, laat ik haar eens in zee dumpen!

Vage kerel, hij houdt alsnog de helft achter. Het zou jammer zijn als ze hem nu alleen zouden kunnen pakken op het verbergen van een lijk ipv doodslag.
 
Ik vind het nog wel raar, waarom bel je ingodsnaam niet de politie?! Als je toch niks hebt gedaan dan ga je dr toch niet dumpen:X En wetende dat er drugs & heel veel drank in het spel is! Ik denk gewoon dat ze in coma was op het moment dat ze werd gedumpt

Ook had hij het over zijn sperma in haar lichaam? Terwijl ze nog helemaal niet zo ver waren verteld hij later.

Hij zit helemaal verwikkeld in zn eige leugens maar hoop dat hij hierdoor wel achter de tralies beland..

Het zou dus ook goed kunnen dat die Daurey de moordenaar is, hij heeft haar gedumpt (als je dan uitgaat van Joran zn verhaal) en dat Joran nu mede plichtig is aan de moord... Maar goed ik denk niet dat ooit aan het licht komt of ze nou in coma was of dat ze werkelijk dood was
 
laten we eerder hopen dat ie aan aruba wordt uitgeleverd, dan mag hij hopelijk teminste ECHT zitten, ipv hier in nederland chille in een vakantie oordje gestop worden...

maar toch liggen veel mensen zich nou af te vragen of hij haar nou vermoord heeft of niet, maar dit was juist minder belangrijk dan er achter te komen wat er met haar is gebeurd, of ze dood was of niet en hoe 't gebeurt is..

zelf denkik gewoon dat hij haar wel vermoord heeft, aangezien hij WEL zo slim is om alles van rechten en 't rechtsysteem af te weten, maar schijnbaar niet zo slim is om gewoon een ambulance te bellen...

wat ik wel niet snap is waarom hij z'n schoenen nu weg heeft gegooid??
heb ik daar iets over gemist? of vragen meer mensen zich dit af?
 
Gaat trouwens lekker op zn hyves 8P Maar inderdaad waarom dump je je schoenen en ga je op blote voeten verder? Enige reden die ik kan vinden is bang voor sporen... Omdat hij ook naar de boot was gelopen met het lichaam met die Daurey
 
HIj heeft dit gewoon zitten te kijken denks.. Die gozer heeft zowiezo geen leven meer, hoe hij over al die meisje praat enz.
Vraag me wel af waar ze elke keer heen reden..

Als je alleen al zo'n zieke geest heb om het zo te vertellen zonder maar 1kleine moeite ben je echt niet goed!
hoop dat die er goed bij is

Ze reden rondjes, om te blowen enzo dat werd op het begin van de aflevering vermeld.

Joran heeft verklaard dat het allemaal verzinsels waren wat hij in de auto vertelde..

wat een tyfes debiel!!!

Op de website van de DAG staat een interview met die Daury, die zat schijnbaar ten tijde van de vermissing van Nathalee in Rotterdam op school, en heeft niet eens een boot.

dus misschien houd hij voor iemand wel de hand boven het hoofd. Of die kerel gaat nu in alle tonen ontkennen dat hij die chick in de zee heft gegooid.

Een lichaam zal er nooit komen dat is gewoon opgefreten door haaien.

Ik vind dit een heel moeilijk zaakje, er is een doorbraak. Maar tegelijkertijd lijkt de zaak nu al weer vast te zitten ( met de gegevens die het grote publiek krijgt iig)
 
tja, in armerika hing hij ws nu al aan de strop, maar ik weet niet hoe zo een verklaring strafrechtelijk staat in een rechtzaak. Ik vrees dat de vanderslootjes gelijk hebben met ''no body, no case''
 
als die ander bekend lukt het misschien ook wel. met die beschrijving, en de grootte van het eiland kennende, weet iedereen wel wie dat is.
Dit wordt nog een zware klus voor justitie daar, met de amerikaanse media op hun schouders.

ik denk dat niemand meer twijfelt nu na deze uitzending.
 
In dat bericht wat Apple post staat ook dat het OM met dit extra bewijs niet echt heel sterk staat. en dat het lastig wordt om het te onderzoeken zonder dat ze Joran kunnen verhoren.

staat btw ook in dat ze Joran in hun tijdlijn verkregen door verhoren enzo 50 minuten kwijt zijn, op dat moment was ook zijn telefoon niet traceerbaar.

Dus misschien is hij zelf gewoon het water op gegaan, ik ben iig benieuwd wat hier nu precies uitkomt.
 
als die ander bekend lukt het misschien ook wel. met die beschrijving, en de grootte van het eiland kennende, weet iedereen wel wie dat is.
Dit wordt nog een zware klus voor justitie daar, met de amerikaanse media op hun schouders.

ik denk dat niemand meer twijfelt nu na deze uitzending.

Die Daury ontkend alles juist, hij zegt dat hij op het moment van de verdwijning in nederland zat. en dat hij Uberhaupt geen boot heeft op aruba
 
In Amerika niet nee, maar daar hadden ze Joran al lang 'veroordeeld'..

Zoals Joran zelf in de uitzending zij (hoe klote het ook is, maar wel waar), iemand is onschuldig totdat het tegendeel bewezen is, en dat gaat nog lastig worden denk ik zo.. Zonder lichaam moet er echt goed en direct bewijs zijn willen ze zonder een lichaam tot een veroordeling komen..
 
Verwarring is op het moment het beste wat het OM kan overkomen. Het gunt ze wat tijd. Laat de verdachten maar denken dat ze niet te pakken zijn.

Misschien gebruikt het OM de media deze keer in hun voordeel.
 
Die viezerik heeft haar vast GHB oid gegeven "om haar eens lekker te neuken" alleen na al die drank liep dat verkeerd af en raakte ze in shock oid. toen moest hij haar dumpen. toen heeft hij haar naar zee vervoerd en hier en daar wat verwondingen aan gebracht zodat ze zeker gevonden zou worden door haaien. maar door het snijden heeft hij bloed op zijn schoenen gekregen en heeft de schoenen moeten dumpen...

Mijn visie op het verhaal...

/Edit @ Xander.

Je avatar :X :D
 
Back
Top