Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

Als hij bekend dat hij het lijk heeft ''weg gewerkt of verduisterd'' krijgt hij daar maar 6 maanden voor op Aruba, - ze voorarrest, hij hoeft dus niet te zitten als hij dit bekend..

Aangezien zijn vader dit allemaal wist en het risico te groot was om de politie erbij te halen omdat er geen getuigen zijn wat er met haar gebeurt is.
En er dus al gauw gespeculeerd kan worden dat Joran iets in haar drankje heeft gegooid of op een andere manier hier iets toegediend heeft, was dit denk ik hun ogen de beste optie.

Als hij niet kon bewijzen dat ze zelf iets had gebruikt of iets dergelijks, en hij dus voor moord schuldig werd bevonden had hij een veel groter probleem.

De uitzending van gister was naar mijn ogen 1 grote poppenkast en wederom een strategische zet van Joran, die jongen is nou eenmaal niet dom en weet dat hij rekening moet houden met dit soort acties.
En dan nog dat blowen in de auto, Joran kan als nog zeggen dat hij ontoerekeningsvatbaar was en hij maar wat zei omdat hij stoned was.
Echt volslagen onzin!

Ik denk dat Joran gewoon pech heeft gehad dat Natalee overleed in alleen zijn bijzijn, dat wil nog niet zeggen dat hij verkeerd gehandeld heeft.
Maar goed, verplaats jezelf in zo'n situatie, de mogelijke kans om veroordeeld te worden tot moord of alleen verduistering van een lijk waar een veel lagere straf voor staat.
Hij had gewoon weinig keus, alleen het blijft een verbitterde, zieke egoïstische leugenaar.
Hij kan alleen nu niet meer terug na wat hij allemaal gezegd heeft omdat meineed (liegen als je onder ede staat) dan ook nog een rol gaat spelen.

In mijn ogen kan het OM hier niks mee en heeft Peter, zoals ik al verwachte, weer een grote publiciteit stunt uitgehaald!
Maar wel het respect dat hij zo op de zaak zit en hij het graag wil oplossen!
 
Die Daury ontkend alles juist, hij zegt dat hij op het moment van de verdwijning in nederland zat. en dat hij Uberhaupt geen boot heeft op aruba

Het zou zomaar kunnen dat Joran Daury heeft genoemd omdat ie 'm niet mag ofzo. De dag ervoor zei ie nog dat ie de naam van die maat van 'm nooit zou noemen.

Denk niet dat die ooit gevonden zal worden dan eigenlijk.


En trouwens, ik denk dat als Joran niet veroordeeld wordt... dat ie een moeilijk leven krijgt. Dat heeft ie nu sowieso al; maar als het rechtsysteem er niks aan kan doen, dan zullen er denk ik wel een aantal mensen zijn die het recht in eigen hand willen en zullen nemen.
 
zo spectaculair van de camera niet nee maar de uitspraken die, die gast deed zonder slag of stoot.
het maakite hem gewoon niks uit..

ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat..


Hoe werkt wiet op je gedrag ?
van alcohol worden mensen losser en vertellen ze eerder de waarheid hoe is dat met wiet ?
 
van wiet wordt je gewoon lekker chill. Is raar om uit te leggen. maar van 2 goede joints ga je echt geen rare verhalen in een keer, iig ik vertel dan niet dat ik een chickie in de zee heb gedumpt.

Maar geef het OM op aruba maar eens een 3 weken de tijd oid. kijken wat er nu allemaal uitkomt.

Zijn die moeder en vader van nathalee btw gescheiden oid? Je ziet constant die moeder bij allerlei programma's maar die vader zie je amper/nooit

als ze niet gescheiden zijn: Moeder is mediageil
 
die joran zal vast wel bang zijn geweest dat als het onderzocht werd dat hij haar vast wat drugs oid heeft gevoerd en dat hij dan als schuldige werd bevonden na een onderzoek en daarom vast maar natalee in de zee heeft gedumpt
 
Televisie dieptepunt.

Amerikanisering bijna voltooid....

Idd ik walg er van... programma was wel redelijk interessant maar die "SBS6 is een gezellige familie zender" toestand vind ik echt om te kotsen.

Zo verschrikkelijk Amerikaans dit...
 
Toen die moeder ook zij 'kijk wat ie met ons land heeft gedaan' echt van dat typische Amerikaanse nationalisme 8P

dat wijf is ook geschift. t enige waar ze zich mee bezig houdt is wraak. Vanaf het begin al. dat dat r dochter toevallig dood is lijkt r amper te boeien.
 
dat wijf is ook geschift. t enige waar ze zich mee bezig houdt is wraak. Vanaf het begin al. dat dat r dochter toevallig dood is lijkt r amper te boeien.

Ik heb het laatste stukje niet gezien :X was in slaap gevallen...

Dus ik heb dat moeder gedeelte gemist. iemand linkje?
 
Je hebt zoiets na 3 jaar al goed weggestopt, als het een week na dien was geweest had ze waarschijnlijk wel heel anders gereageerd.

Ze was wel in shock en het boeide haar echt wel, ze viel in herhaling wist niet wat ze moest zeggen. Echt kenmerken van iemand in shock.

Dus het doet haar echt wel wat hoor, en eerlijk gezegd; denk eens na ik zou ook alleen maar wraak gevoelens hebben als het mij was overkomen.
 
Echt wat een volk die Amerikanen. Kijk wat ie met ons land heeft gedaan. Kijk wat jullie met andere landen hebben gedaan grootste terroristen die er zijn, zijn Amerikanen. Gaat hier om je fucking dochter die waarschijnlijk gewoon levend de zee in is gepleurd mens!!

Vond het wel erg schokkend hoe makkelijk hij er over praatte zonder schuldgevoel. Ik zou me toch wel achter mijn oren krappen als ik iemand de zee had ingepleurd...:P
 
A

Ik denk dat Joran gewoon pech heeft gehad dat Natalee overleed in alleen zijn bijzijn, dat wil nog niet zeggen dat hij verkeerd gehandeld heeft.
Maar goed, verplaats jezelf in zo'n situatie, de mogelijke kans om veroordeeld te worden tot moord of alleen verduistering van een lijk waar een veel lagere straf voor staat.
Hij had gewoon weinig keus, alleen het blijft een verbitterde, zieke egoïstische leugenaar.
Hij kan alleen nu niet meer terug na wat hij allemaal gezegd heeft omdat meineed (liegen als je onder ede staat) dan ook nog een rol gaat spelen.

Ik vind elke regel die je daar schrijft onzin..

1. Hij wist niet zeker dat ze dood was
2. Ook dan 'verduister' je zo'n lichaam niet zomaar, dat is respectloos naar haar en naar familie en vrienden
 
hijs gewoon schuldig, al vanaf het begin... enkel heeft hij de steun/kennis om daar telkens onderuit te komen... zullen we joran ooit vooroordeeld zien NEE...
 
Ik vind elke regel die je daar schrijft onzin..

1. Hij wist niet zeker dat ze dood was
2. Ook dan 'verduister' je zo'n lichaam niet zomaar, dat is respectloos naar haar en naar familie en vrienden

!!! precies....

Die gozer is gestoord man! pff misselijk mannetje die Joran!

hijs gewoon schuldig, al vanaf het begin... enkel heeft hij de steun/kennis om daar telkens onderuit te komen... zullen we joran ooit vooroordeeld zien NEE...

Ik denk zelf dat dit nog niet het einde is... ze hebben nog een aantal puzzel stukjes gekregen die ze kunnen natrekken. denk aan de schoenen de helpers. hij heeft het namelijk steeds over een meervoud. zoals peter ook al zei. ik vermoet dat die 2 ook geen brave jongens zijn geweest....
 
Back
Top