Peter R. de Vries claimt oplossing misdaad zaak N. Holloway

ik vind dat die patrick wel slim is geweest om naar peter toe te stappen, hij heb er ook 25,000 mee verient best lekker verdienne, beetje rondejs rijden zoon dikke bak :P
 
ik geloof er nog geen hol van

als jij met een meisje daar ligt en die wordt onwel kan je toch gewoon de ambulance bellen... jij kan er toch niks aan doen dat zij onwel wordt... door dat lichaam in zee te dumpen maak je jezelf alleen maar strafbaar voor iets wat eigenlijk niet strafbaar hoeft te zijn

tenzij die joran iets in haar drankje heb geflikkert ofzo
 
Zucht....

Ja gooit het nu fijn op een mening kwestie maar dat gaat natuurlijk helemaal nergens over... het ging om het feit dat Joran onderduikt. en wat daar de reden van kan zijn. jij zegt dat hij zich dan schuldig maakt en iets te verbergen heeft. wat dus helemaal niet hoeft (over feiten gesproken) ik zeg alleen maar dat ik en wss nog wel veel meer mensen ook zouden onderduiken als ik zo op TV geweest zal zijn...

Dit heeft dus niks met je "Mening en feitjes" verhaal te maken ;)
Oke, mij beschuldigen van het veranderen van onderwerp is één ding, maar het dan zelf doen is helemaal fraai. Je zegt zelf dat 'ik en wss nog veel meer mensen...'. Dat is wederom een mening.

Om dan echt terug te komen op het oorspronkelijke onderwerp van de discussie. Ja het doet er toe of een verdachte in een zaak onderduikt. Ja dit kan rechtsgeldige gevolgen hebben in de strafzaak. En ja, de media zijn er om hierover verslag te doen, geven zij hierbij de locatie prijs dan kan dat gebruikt worden voor jouw beeldvorming aangezien het er toe doet of hij thuis is of op een andere locatie.
 
Hij heeft haar gewoon vermoord, klaar. Anders ben je echt een koekenbakker als je iemand die aan het trillen is door een vriend met een bootje in zee laat gooien.

Die goser heeft wel meer op z'n kerfstok denk ik. Incl zijn ouders.
 
ik geloof er nog geen hol van

als jij met een meisje daar ligt en die wordt onwel kan je toch gewoon de ambulance bellen... jij kan er toch niks aan doen dat zij onwel wordt... door dat lichaam in zee te dumpen maak je jezelf alleen maar strafbaar voor iets wat eigenlijk niet strafbaar hoeft te zijn

tenzij die joran iets in haar drankje heb geflikkert ofzo

Precies mijn gedachte,

Hij had het er toch ook op een gegeven moment over dat ze daar aan de sosa zaten?... en ze was schijnbaar bezopen. Maybe heeft ze wel een dikke overdosis gehad van die Joran en schrok hij de tering toen hij besefte dat ze daar door dood ging..

Het meeste wat hij vertelt geloof ik geen kloot van, als ik hoor dat die jongen redelijk intelligent is waarom ga je zo snel aan een halve gare wietdealer alles vertellen? zo lang kennen ze elkaar niet.. En waarom zou hij dan op eens alles over die Daury vertellen, die trouwens erg vaak van leeftijd varieert. En waar je van weet dat het een gevaarlijke jongen is...

Misschien hebben die gare wietdealer en die joran gewoon een dealtje gesloten en lachen zij zich helemaal krom.

Ik denk dat het wel makkelijker is geworden om hem te vervolgen. Maar zonder bewijzen komen ze toch niet zo ver.
 
Nu nog een boek van Joran;

"if i did it, i would do it like this"

Ook nu hebben wij onze eigen OJ.











Een mijlpunt in de historie der beeld & geluid!
 
Ik vind dat Peter het niet goed gedaan heeft, hij heeft aangekondigd dat hij DE oplossing heeft enzo. Hij heeft wel wat materiaal maar er kan wss niets mee gedaan worden. Ook bekend Joran geen moord. Hij is Peter R en de rest van de wereld gewoon te slim afgeweest.
 
Gewoon alleen al op de manier waarop hij praat. zo mans als hij doet
Er zit echt wel waarheid in zijn verhaal IMO. Zo onrespectvol ook hoe hij ook over haar praat..

Dit gaat hem duur komen te staan lijkt me.
Zou mooi wezen als er een punt achter dit verhaal gezet kan worden..
 
Het zou me niets verbazen dat hij haar wel gewoon gedumped heeft, gezien het niveau van die Joran.

als je die gozer in die auto zag, ene joint na de ander.. kan het best zo zijn dat die die avond ook onder invloed van de nodige tyfuszooi is geweest waardoor die zo gehandeld heeft in die situatie.. ipv gewoon de ambul/woute belle

en wat dan nog, als die niet wordt berecht.. hij wordt nou uitgekotst door heel het volk :) niemand zal ooit respect voor deze mafkees krijgen na het tonen van deze beelden.. die gozer gaat het echt zwaar krijgen in z`n leven
enigste vrienden die die mischien zal krijgen zullen van die onderwereld mannetjes zijn.. die z`n vriend niet zijn maar hem gewoon keihard gaan gebruiken
 
net hoorde ik ook dat als joran de politie had gebeld was er niks aan de hand geweest als hij indd niks had gedaan dat weten we nu nog niet maar in aruba zien ze het niet bellen van de politie in zo geval ook als moord en kan hij alsnog daar op gepakt worden .. zou mooi zijn
 
Zielig figuurtje is die jongen ! x|

Ik zou hem wel wat aan willen doen met genoegen zelfs.
Dat meisje heeft veel gezopen en hij / een ander heeft haar drugs gegeven ze is gaan trippen is in coma geraakt of bewusteloos ofzo en hij heeft haar gedumpt met ze comienjo vriendjes.

Maar als ze hem niet opsluiten heeft die zoizo levenslang iemand doet hem wel iets aan,
een normaal leven zal die zoizo niet meer hebben.

Echt parra die gast !
 
me pa zij ook al als joran niet word gepakt huren de ouders van holoway wel iemand in om dara bij te helpen .. zit opzich wel wat in zou miss wel zelfde doen als ik hun status had :P
 
Ik vind dat Peter het niet goed gedaan heeft, hij heeft aangekondigd dat hij DE oplossing heeft enzo. Hij heeft wel wat materiaal maar er kan wss niets mee gedaan worden. Ook bekend Joran geen moord. Hij is Peter R en de rest van de wereld gewoon te slim afgeweest.

vind ik niet, als die dat echt was geweest had die die avond van de moord niet geslapen en was die de heletijd bezig geweest zichzelf een waterdichte alibi aan te praten, dan was die niet 3 keer met een ander verhaal gekomen... hij heeft gewoon mazzel dat ze het lijk niet kunnen vinden en dat er geen getuigen waren op het strand de tijd dat hij haar achterliet
 
Hoorde net dat hij nu officieel verdacht wordt van moord? Hoe kunnen ze dat in dit stadium bewijzen? En in hoeverre moet je zijn bekentenis serieus nemen? (ik had het liever ook anders gezien, daar niet van)

Verder denk ik dat de uitzending de verwachtingen niet echt waar maakt.. Misschien vallen wat meer puzzelstukjes op zn plaats, maar verder kun je alleen maar speculeren.. Hoe klote het ook is, ik denk dat we nooit achter de echte waarheid zullen komen, en dat Joran er vrij makkelijk vanaf gaat komen.. Ondanks dat het nu wel duidelijk is dat hij er meer vanaf weet..
 
Back
Top