This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Paint/Photoshop/Illustrator creaties #2

Niemand ?

Ook gruwelijk! heel tof stijltje heb je, waar haal je je inspiratie vandaan als ik vragen mag. Ik kwam eerst altijd @deviantart en fotolog veel van deze stijlen tegen, toen nog echt in spanje en zuid frankrijk. Maar je ziet het nu steeds vaker. maar kan alleen nergens meer van dit soort stijlen vinden.

tof doek bjorn

kan iemand mij verder helpen. ik heb niet echt veel illustrator ervaring, maar ik moet nu een advertentie die ik eerst in kleur heb gemaakt omzetten naar zwart wit.
Hoe doe ik dit in illustrator cs3 ?

dit is niet het topic om verzoekjes te maken maar even snel 2 voor je gedaan dan, die 3e vind ik te lastig

Denk dat ik hier wel goed zit om naar een webdesigner te vragen..

Ik heb dus een design nodig voor mijn webshop, wat ik nodig heb is:

- Professionele layout (voor OsCommerce)
- Logo ontwerpen
- Eventueel briefpapier ontwerpen voor facturen enzovoorts

Stuur maar een PM

Kheb Illustraties gemaakt voor een Leesplankje, komt binnekort @ basischolen in @ Maastricht, + ben bezig aan volledige 3D animatie voor het maritiem museum in rotterdam, over hun Stoomboot "De Buffel".

Zodra ik de klant 100% akkoord gaat / het af is laat ik wel iets zien

Björn erg mooi idd hoor, ikzelf hou nog van iets meer hardere kleuren, maar vind dit er echt top uitzien.
als ik dingen ga proberen ziet het er altijd uit als een prutswerk van een 8 jarig adhd kutkind.

Dank, dank!

Wat bedoel je met hardere kleuren?
Minder gemengd?

Volgende week wss nog 1 of 2 schilderijen maken voor de 'totem' en nog een (legale) muur in Den Haag ofzo. Wss met posters en bussen..
Ben benieuwd of dat laatste helemaal doorgaat en wat 't wordt. :+

ben op mijn stage bezig geweest met een website. Ondertussen ben ik al klaar met mijn stage maar de progammeurs werken nog verder aan de site. (hij is dus nog niet af)
Die achtergrond vind ik zelf echt om te huilen, maar klant is koning
http://www.nuformer.nl/cbb/

edit:
het filmpje is ook nog een dummy.

Ja die moesten wij ook aanschaffen voor school. Iedereen zo'n bijdehand mapje van 12 stiften voor 60 euro ofzo? Ik had via marktplaats 14 stiften + nieuwe vullingen voor 80 euro +pippi+
Ze zijn het geld wel dubbel en dwars waard! Lijkt net of je je tekening geprint hebt ofzo met die dingen