Paint/Photoshop/Illustrator creaties #2

I apologize..
Denk dat ik vanaf 50.- ga vragen, voor een doek van bijv 30x40cm.
Er zitten toch meestal wel aantal uurtjes werk in, 't is exclusief en dan is 't relatief nog goedkoop. Forum-prijsje dan, zeg maar. :+
(Zo'n 3luik gaat via Ebay met een beetje geluk voor 250,- weg, vandaar.)

Mensen met interesse kunnen PM-en of me adden: b_nardten@hotmail.com.
Kan ook evt op 'aanvraag' specifiekere dingen maken.
 
Bezig met logo voor Jorne:
2001117668298505711_rs.jpg
 
Ik heb gisteren even een website layout in elkaar geflanst :)
Zoals je ziet is hij nog lang niet af, er moet nog een goede banner komen en komen nog wat accenten op dmv. brushes.

Website layouts is niet echt me ding, maar vind hem toch best leuk :W

portfoliolayoutversie1wn9.jpg


Zoals je ziet zijn de buttons in de CMYK Kleuren en in dat grote grijze vak komt ook een scrollbar etc. :)


Ook ben ik met deze stijl met tekenen begonnen, zag het laatst op een flyer en vond het erg gruwlijk.
Alleen je moet wel erg creatief zijn met vormen etc etc. Maar het is pas me eerste dus nog genoeg te oefenen :P

dsc0237em6.jpg
 
Last edited:
Iemand die hier een beetje kan webdesignen en mij zou willen helpen? Er komt geen webshop meer dus gewoon een normale website :)

PM me maar.. of direct op msn: jorne_p [@] hotma....
 
2n869i0.jpg


weet niet goed wat ik ervan moet vinden..

Logo voor mezelf.. Ik wil het simpel houden.. maar toch een aparte tint geven..

Commentaar meeer dan welkom!

Edit: ik weet dat hij niet helemaal uitgelijnd staat.. maar het gaan nu ff om het idee..
 
Logo voor mezelf.. Ik wil het simpel houden.. maar toch een aparte tint geven..

Dat heb ik ook, ben nu ook bezig met een eigen logo alleen wil het ook geen druk ding maken maar gewoon simpelen en kwaliteit uitstralen maar voor je zelf is het een stuk moeilijker als dat je het voor andere doet :P

Weet niet waarom, haha.
 
Als je professioneel wil overkomen zou ik voor een ander logo kiezen.
Het is nu veel te cartoon achtig en lijkt niet serieus.

Als je echt het logo gaat gebruiken voor serieuze werkzaamheden zou ik een strak duidelijk logo maken, met normale lettertype's.
 
Ben nu de laatste tijd wat meer bezig met Flash en probeer dat nu samen te laten werken met CMS. Een tussen project voor me zelf in Flash is de vernieuwde website van Most Wanted Sprinters.

Heb nog een paar functies en tussen projecten wat ik daarin wil gaan gebruiken, die komen op andere pagina's die er nog niet zijn, meer en deel is AS ivm tweens.

Zit nu in een stage bedrijf wat voornamelijk werkt met CMS / PMS, wat wel intressant is om verder te ontwikkelen en nieuwe functies te schrijven.
 
Best leuk inderdaad, al houd ik persoonlijk niet van flash.

Ben meer de WEB 2.0 stijl ; straight to the point and simpel.

Maar je hebt inderdaad een doelgroep die daar minder waarde aan hecht dus dan kan je rustig in flash een website maken.
 
Mijn keus Flash is omdat ik dat veel leuker vindt om mee te werken ivm elke keer dat statische gedoe, de site is ook best statisch maar je kan meer en makkelijker met dingen spelen.

WEB 2.0 spreekt mij ook erg aan, maar dan is het idd wanneer, waar en waarom.
Ik ga geen grote website bouwen voor iets kleins.
 
Ik heb dit logo toen-de-tijd gemaakt voor mijn "bedrijfje" NINEDESI9N.
Alleen vind het niks uitstralen en te simpel, dus heeft iemand misschien wat tips ?

ninedsignlogobt7.jpg


Het is ook veel te groot en soms ook wel moeilijk om het te verwerken denk aan naamkaartjes of in een website banner :X
 
Over 1,5/2jaa weet je beter wess ;)

Logo moet op een witte,grijze en zwarte ondergrond kunnen. Is iig soort basisregel.

Alleen snap ik de rode 9/g niet echt?
 
Je kan het toch scalen?

Gewoon brainstormen op de naam, google bijvoorbeeld "nine" kijk wat voor indirecte of directe dingen je eruit kan krijgen en dat bijvoorbeeld kan verbeelden in je logo.

Sommige reclames hebben direct niks te maken met het product, door gewoon te brainstormen kom je vaak uit op goeie leuke ideeën wat niet direct iets ermee te maken heeft, maar wat wel leuk en creatief kan zijn.
 
Alleen snap ik de rode 9/g niet echt?

De 9 is me geluks getal en alles wat ik met nummer 9 hebt gaat altijd goed haha :D En de rode kleur is gewoon me favorite kleur maar blauw stond ook erg mooi bij het logo. Maar dat zwart moet inderdaad vervangen worden want als ik een zwarte achtergrond heb dan moet ik eerst weer een witte rand om de zwarte letters zetten en dan verpest het helemaal..



Je kan het toch scalen?

Tuurlijk kan ik het logo scale maar dan is me "slogan" niet meer leesbaar.
Ben al weer aan het schetsen geslagen en zo maar is wat uitwerken op school heb toch 2 tussen uren haha :P



Kan me naam NINEDESI9N ook al niet meer veranderen, althans het liefste niet want heb al 3 opdrachten gedaan voor bedrijven en daar kennen ze me onder wesley van ninedesi9n hehe :P
 
Back
Top