This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Paint/Photoshop/Illustrator creaties #2

Moest zelf toevallig in Solidworks bezig met Surfacemodeling.
Deze gieter van Ikea uitgekomen:

Last edited:
Aangezien ik bonje heb met mn oude webdesigner vanwege niet nagekomen afspraken ed en het niet naar mijn zin is.... voorbeeldje van nieuwe page. Moet nog allemaal gefinetuned worden zoals teksten etc

Op zich wel aardig, vind alleen het font niet mooi van de kopjes... En wat doen die balletjes daar onder? :+

Sinds je zakelijk wilt overkomen zou ik alleen dat font in je naam gebruiken.
De kopjes komen nu te kinderachtig over, terwijl je zelf goed proffessioneel werkt.

Verder zijn die rondjes onderaan de pagina alleen maar storend en hebben geen toegevoegde waarde.

Ik zou in je header een ander plaatje stoppen, mensen die op je site komen moeten in een oog opslag zien wat je doet of bent.

Dat heb ik nu niet als ik dit design zie.
Plaats dus een paar foto's van je gepoetste auto's e.d. in de header van je site. Dit kan je leuk afwisselen met een flash animatie en verschillende foto's.

Just my 2 cents.

inderdaad, dit is ook een mooie header, maar hij zou meer inzicht moeten geven over hetgeen wat je doet. Kopjes agree ik ook in, die fotos bij diensten geven wel een mooi beeld van wat jij doet/ hebt gedaan

Moest zelf toevallig in Solidworks bezig met Surfacemodeling.
Deze gieter van Ikea uitgekomen:

ik weet nog niet hoe Solidworks werkt, maar ik ben nu bezig met een gieter in Unigraphics en ik ben bezig met alles G1 te laten verlopen en het is een zenuwslopend werk de tering!

Verder zijn die rondjes onderaan de pagina alleen maar storend en hebben geen toegevoegde waarde.

Ik zou in je header een ander plaatje stoppen, mensen die op je site komen moeten in een oog opslag zien wat je doet of bent.

Helemaal mee eens

Verder gewoon lekker strak houden, en snap niet goed wat het nieuws-gedeelte moet aan de linkerkant. Dat zou ik lekker onder het kopje 'nieuws' houden als je het er toch persé op wil hebben.

Iemand die me wil een helpende hand wil geven bij het maken van een webdesign in photoshop? Kheb een paar simpele vraagjes, maak je geen zorgen

Ik ben ook bezig met een website layout, niet echt een speciaal ontwerp en is nog lang niet af zoals jullie zien maar het begin is er

(Zal eerlijk zijn, ben er hooguit 20min mee bezig geweest )

Layout + Background
[ir]http://img296.imageshack.us/img296/3827/layoutversie1metachtergiz6.jpg[/ir]

Eerste ontwerp van de Memberpage + Background
[ir]http://img521.imageshack.us/img521/6789/wesleysamsonev6.jpg[/ir]

Last edited:
@BoydM: Let even op dat je teksten fatsoenlijk Nederlands zijn...

VB: [..] Services, producten en adviezen tot resultaten [..] lijdt...

(Ik begrijp dat dit nog klad is, maar dan meer een tip/reminder , ik maak er zelf ook veel fouten mee, maar helemaal als je zoiets op internet hebt staan geven fouten een erg onprofessionele indruk )

Ik vind het helemaal niks wess echt niet....

Allemaal veel te donker, foto's in de headers moet ik 2/3 keer kijken voordat je ziet was het is etc..

Ik maak nooit website layouts, vroeger ook ect nooit geprobeert.
Maar het is de eerste versie, dus er kan altijd nog van alles worden veranderd hehe

Hola,

Zou iemand voor mij deze afbeeldingen op een witte achtergrond kunnen soepen ?

De afbeeldingen moeten uiteindelijk 500 mm x 500 mm @ 150 dpi worden.
Maar dat kan ik zelf wel, weet alleen niet of je dan voor het soepen een grotere afbeelding nodig hebt ?
Anders kan je me Pmen !

Alvast onwijs bedankt !

Gr,
Bjorn