oude zip sp primair as lageren?

Advertisement - register to remove this

Huh?

Piaggio heeft 2 systemen...

Oude systeem: Lagering in carter [glijlager], en in het vertandingsdeksel [gesloten kogellager]... Geeft vaker problemen @snelle setups wegens het uitlubberen van het glijlager in het carter...

Nieuwe systeem: Lagering in het vertandingsdeksel, lagering in het carterdeksel...

Verder snap ik je vraag niet...
 
carterdeksel dus

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Huh?

Piaggio heeft 2 systemen...

Oude systeem: Lagering in carter [glijlager], en in het vertandingsdeksel [gesloten kogellager]... Geeft vaker problemen @snelle setups wegens het uitlubberen van het glijlager in het carter...

Nieuwe systeem: Lagering in het vertandingsdeksel, lagering in het carterdeksel...

Verder snap ik je vraag niet...

nou ik zou zeg maar in de carter deksel me primair as willen lageren
 
mensen ik wil gewoon goed gelagerde vertanding hebben zoals in carterdeksel en vertandingsdeksel leg alles even uit als je wilt:

het gaat hier namelijk wel om wat kracht(meer dan 18.4 pk)
 
Nou...

1. Je gaat naar een fatsoenlijke dealer...

2. Je vraagt om de lagers van een primaire vertanding van een Zip SP <2000...

3. Je neemt de lagertjes fijn mee naar huis...

4. Je monteert deze lagertjes, i.c.m. je primaire as...

5. Je monteert je vertandingsdeksel, en de rest...

Daarna ga je fijn rijden...

Ik snap echt niet wat je wilt weten? Moet ik thuis een carter gaan strippen, om te vertellen wat de typenr's zijn ofzo? Dat kan iedere fatsoenlijke bromfietszaak jou vertellen...
 
jonge ik wil me primair as in de carterdeksel lageren weet je wel

dus niet in de vertandingsdeksel!!!


dat wil ik dus weten hoe ik dat het beste kan maken
 
Nou, dan ga je naar je welbekende tuner/dealer, en bestelt een lagertje voor in je carterdeksel...

Dewd, het is echt niet mijn intentie om vervelend te doen, maar ik snap het probleem niet :D
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Nou, dan ga je naar je welbekende tuner/dealer, en bestelt een lagertje voor in je carterdeksel...

Dewd, het is echt niet mijn intentie om vervelend te doen, maar ik snap het probleem niet :D


maar dan heb ik het lager:)

maar het meot toch gecentreerd in me carterdeksel zitte;)

dat wou ik ff weten moet ik dan alu plaatje maken en etc
 
ej

Originally posted by Pronk
Waarom haal je niet gewoon een gelagerd carterdeksel van een Zip SP of een Zip FR nieuw modelen ofzo? :?
(wat kost dat?)kan je dat hier op forum ook krijgen ook misschien?
hmmmz jah dat is ook wel een idee jah,(maar wil het ook op de street-magic maken:)
alleen zit met 1 ander geval dan heb geen gelagerd primair as dus zal dat ook maar moeten kope:)

weet iemand welke er allemaal voor bestaat (rf verhouding erbij aub)
 
Last edited:
Back
Top