Nitro/NOS (artikel uit oude ScootTuning, is best groot!)

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Jasper
lijkt mij niet echt goed voor je scoot dit nos gedoe............

Is het ook niet, op straat machines wordt ook geadviseerd om niet met nos vanuit stilstand wegteblazen. Bij drag-races doen ze dat natuurlijk wel maar die blokken draaien ook niet zolang
 
Zou je die bussen van NOS apart kunnen krijgen? Want voor mensen met een normaal scootertje (= openbare weg) is het toch niet aan te raden om dit te installeren omdat het je motor ferm doet afzien. Een goeie oplossing zou zijn om gewoon een fake gasfles te hangen. Als iemand weet waar je dat kan krijgen, mail me plz want ik zoek dit al lang.

steven@smileyface.com
 
sorry om oude topic uit de gracht te halen, maar wilde geen nieuwe openen...

was net een oude Option Scooter aan het doorbladeren en kwam deze nog tegen...
de aansluitingen lijken me wel erg vaag... en de dunne aansluiting linksbovenaan de carb gaat naar de NOS bus.. maar er zit zelfs geen spanbandje of ring ofzo om...
echt vaag en vooral 'nep' |(
1019736733-nos speedfight 1.jpg
 
Llijkt mij ook nep, maar wat een taktische plaatsing van dat tankje zeg.. 8P Niet handig zo tussen je been en het zadel lijkt me...
 
phat, een begrensde scoot met nos:p
op de bank 45 rijden en normaal nos erop en lekker 70-75 gaan:D

8)
 
Originally posted by twatboy
ik wil ook zo'n uitlaat whoeiz.
zijn ze te koop ?8)

Is zelfbouw...
op foto lijkt het best wel vet eigenlijk, maar in het echt is het gewoon een vaag een lelijk zooitje... de expansie is weinig of nix en de dempers staan een deel naar elkaar toe gericht (zie je niet op foto) en dat is gewoon afschuwelijk...
ook de afwerking in het echt niet echt best...

volgens mij rijdt het ding helemaal niet eens :s

maar die nos-look is nog steeds 'in' in Frankrijk en hier in belgie ook steeds meer :(
 
Last edited:
Simpel gezegd: NOS is duur, je cilinderkop moet bijna wel aangepast worden, anders detoneert heel je spul naar de klote. Je kan het niet lang aanzetten en het is stervensduur.

Zullen we er over ophouden? :)
 
Originally posted by Joor
Simpel gezegd: NOS is duur, je cilinderkop moet bijna wel aangepast worden, anders detoneert heel je spul naar de klote. Je kan het niet lang aanzetten en het is stervensduur.

Zullen we er over ophouden? :)

neej! iedereen in de waan laten dat dit voor 'n normale wegscooter haalbaar is8P
 
Originally posted by Razma
het gaat trouwens om deze scooter:
1019736881-nos speedfight b.jpg

Dit is echt heel nep ja. Ze hebben de nos lijn vanuit de fles direct op een carb aangesloten??? Dit kan niet eens omdat deze doormiddel van een injector geinjecteerd moet worden. Leuk dat doppie bovenop de gasschuif....NET ECHT.... :s

Evenals die stalenleiding die zogenaamd lucht moet aanvoeren
:? :? :?

Echt MEGA SMACK DIT. Doe het dan gewoon niet...fake ass shit...:|

Je ziet overal die flesjes maar werken ho maar...balen... :| |( :(
 
Er zal ooit iemand komen die het werkend gaat monteren ....:D
Denk ook dat dat niet lang op zich zal laten wachten...hehehe:

Originally posted by Joor
Simpel gezegd: NOS is duur, je cilinderkop moet bijna wel aangepast worden, anders detoneert heel je spul naar de klote. Je kan het niet lang aanzetten en het is stervensduur.

Zullen we er over ophouden? :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top