Zelf ben ik niet zo heel handig in dat knutselen misschien dat er ergens een instructiefilmpje of iets is? Of misschien dat er iemand wat voor mij kan maken?persoonlijk zou ik gewoon een eurobegrenzer of 2 draadjes met een schakelaar aan de cdi vast knutselen. Scheelt een hoop geld
Als je voor het minste geld je scooter zou willen opvoeren zou ik zelf deze dingen doen:
Malossi multivar met 5,7 gram rollen
Luchtfilter element van malossi met de goeie sproeier
Onbegrensde cdi voor de top snelheid.
De multivar is zeker aan te raden. Alleen zou ik inderdaad geen malossi rollen gebruiken. Die slijten inderdaad abnormaal snel.
En natuurlijk zal een 80cc sneller zijn met accelereren, maar het is nogal wat om zelf te installeren en veel mensen doen het daarom niet.
Is dit ook het juiste merk? Ik zie veel verschillende merkenals je 5,7gr selecteerd wel ja
Ik heb dezelfde setup alleen geen multivar en normale uitlaat maar ik merk zeker wel verschil tussen een begrenzer en een ducati cdiIk heb de malossi multivario met 7,5 gram malossi rollen en sproeier 78
Turbokit uitlaat zonder db killer en een begrenzer van begrenzer.nl. ik heb ook getest of de begrenzer verschil maakte met een doorgezaagde cdi dat doet die niet er 0,0 verschil.
Top 65kmpu teller meer krijg ik niet uit die 50cc ik vermoed dat ik snor vertanding heb.
rete snel naar top en trekt meteen op.
Dan trekken ze je voorkap eraf, en zien ze 2 draadjes uit je cdi wat niet hoortpersoonlijk zou ik gewoon een eurobegrenzer of 2 draadjes met een schakelaar aan de cdi vast knutselen. Scheelt een hoop geld
doen ze niet ik heb exact dat een cdi met 2 groene draden naar een schakelbaar relay kastjeDan trekken ze je voorkap eraf, en zien ze 2 draadjes uit je cdi wat niet hoort
Ik had het hier ook over een doorgezaagde kokusan standaard cdiIk heb dezelfde setup alleen geen multivar en normale uitlaat maar ik merk zeker wel verschil tussen een begrenzer en een ducati cdi
ja want ze gaan elke brommer die ze zien helemaal uit elkaar trekken om te kijken of er een begrenzer in zitDan trekken ze je voorkap eraf, en zien ze 2 draadjes uit je cdi wat niet hoort
als ze het enigszins niet vetrouwen doen ze dit tegenwoordig ja, bij een zip is dat 3 schroefjes en bij een vespa alleen je helmbak eruitja want ze gaan elke brommer die ze zien helemaal uit elkaar trekken om te kijken of er een begrenzer in zit
Boren we er gewoon meer schroefgaten inals ze het enigszins niet vetrouwen doen ze dit tegenwoordig ja, bij een zip is dat 3 schroefjes en bij een vespa alleen je helmbak eruit
Dan word ie meegenomen, zo makkelijk kom je er helaas niet meer onderuitBoren we er gewoon meer schroefgaten in