Piaggio zip 4t iget 45km/u opvoeren

AlexPiaggio

New Member
Dag iedereen

Ik heb een piaggio zip 4t iget die standaard 45km/u gaat, maar ik zou hem graag wat opvoeren zodat hij wat sneller gaat. Ik vroeg mij dus af of daar dus al een gladde bus inzit omdat hij namelijk al 45 rijdt en het dus dan alleen maar nodig is voor mij om een nieuwe ecu te steken en eventueel nog rolletjes te vervangen. Ik wil namelijk zo weinig mogelijk moeten sleutelen aan de brommer en zou liefst gewoon alleen maar de ecu veranderen.

Is dit mogelijk?
Grtjs Alex
 
Advertisement - register to remove this

Dag iedereen

Ik heb een piaggio zip 4t iget die standaard 45km/u gaat, maar ik zou hem graag wat opvoeren zodat hij wat sneller gaat. Ik vroeg mij dus af of daar dus al een gladde bus inzit omdat hij namelijk al 45 rijdt en het dus dan alleen maar nodig is voor mij om een nieuwe ecu te steken en eventueel nog rolletjes te vervangen. Ik wil namelijk zo weinig mogelijk moeten sleutelen aan de brommer en zou liefst gewoon alleen maar de ecu veranderen.

Is dit mogelijk?
Grtjs Alex
iGet brom modellen hebben nooit een varioring. Ja je kan alleen een ECU nemen maar ik zou gewoon een Malossi Multivar monteren, dan behaal je t zelfde voor 1/3 van de prijs vd ecu. Mocht je ze beide nemen behaal je 60, 1 van de 2 is allebei 55 teller
 
Top en ik hoorde van een vriend dat de veer soms wel wat gezeik kan zijn, maar is die echt noodzakelijk of kan ik die er ook gewoon uitlaten?
 
Top en ik hoorde van een vriend dat de veer soms wel wat gezeik kan zijn, maar is die echt noodzakelijk of kan ik die er ook gewoon uitlaten?
ja is wel noodzakelijk, anders trekt je scooter sneller van 30-50 dan 0-30. Gewoon derop staan zodat ie niet naar de maan vliegt en komt helemaal goed!
 
Back
Top