Piaggio zip 4t euro 5 2022 brom opvoeren

Jduah

New Member
Ik heb een (nieuwe) brom Piaggio zip 50cc 4t e5 uit 2022 die volledig standaard is. Hij loopt nu max 49 op de teller. Wat is de beste (en meest voordelige) manier hoe ik mijn scooter 5-10 km/u sneller kan laten gaan?
Is een ECU echt nodig of heb ik genoeg met enkel een multivar of is er nog iets anders dat ik kan doen?
 
Advertisement - register to remove this

ik raad aan om je vario ring eruit te halen en het plaatsen van een gladde vario bus als je dit al niet gedaan hebt met je scooter.
Mocht je voor meer resultaat zoeken en een snellere optrek (+/- 5km/u) raad ik je aan om een malossi multivar te installeren
 
ik raad aan om je vario ring eruit te halen en het plaatsen van een gladde vario bus als je dit al niet gedaan hebt met je scooter.
Mocht je voor meer resultaat zoeken en een snellere optrek (+/- 5km/u) raad ik je aan om een malossi multivar te installeren
Top! Weet je toevallig ook waar ik deze kan kopen want ik vind enkel voor euro4?
 
Zijn universeel, je kunt ook je scooter opzoeken met gladde variobus erachter
  • In de scooter zit geen varioring maar een variobus met een verdikking, waardoor de variobus je touren begrenst. Er bestaat geen gladde variobus voor injectie, brom, zip, euro5, 4t. Die zijn er alleen voor snor, volgensmij is de een na beste optie dan een multivar of andere ecu monteren.
 
Back
Top