Optische tunen, hoe en wat.

psilo

Well-Known Member
Verklaar me voor gek, maar ik heb dus een sinds een maandje een Sr ditech en wil 'm optisch gaan opleuken :) , heb te besteden +/- 750 á 1000 euro.

Aangezien ik niet zo heel erg origineel van me zelf ben heb ik jullie hulp nodig.

Ik zat aan handvatten te denken, nieuwe veer, op de bodem traanplaat, mischien de lichtkapjes nog.

Maar verder dan dit kom ik niet ;) ik zit ook nog aan een jiffy te denken maar weet niet of dit zonder in de kappen te zagen op de ditech past.

Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.



Greetz,
van een zwaar oncreatieve gozer (tenzij ie stoned is maar t weer vergeten is als ie nuchter is)

Psilo.
 
Advertisement - register to remove this

Handvatten, nieuwe veer en pinkerglaasjes zou je kunnen doen, traanplaat vind ik persoonlijk niet echt orgineel meer, probeer daar wat anders voor te verzinnen.
Jiffy plaatsen @ DiTech gaat niet zonder te zagen jammergenoeg.
Je kan je scooter laten special painten, of gewoon in een orginele kleurencombo laten spuiten.
 
Voor 750 a 1000 euro kun je er een hele mooie scoot van maken.
Kijk op Scooterbase voor inspiratie.
Misschien dat je met een beetje handigheid zelf kappen kunt maken.
En een Zadelovertrek dat het ook heel goed.
 
Laat hem Antraciet grijs spuiten met Groen:

car.jpg


Neem een "chrome" sebac veer erbij en laat je velgranden polijsten bij een polijster.Verder nog de nodige details als remhendels en carterkap etc.
 
Je kan een monoseat nemen, je scoot laten spuiten, je velgen, carter en koelingsdeksel latem verchromen. ook kan je traanplaat monteren, of een neonbalkje eronder. knipperlichten veranderen, stroboscopen monteren, en ga zo maar door.

//editted door j00st wegens hoerig nederlands :|//
 
Voor dat geld kan je erg veel doen. Als je hem echt speciaal zou willen maken zou ik hem overspuiten.

Een cross-stuurtje staat btw ook altijd leuk/speciaal, maar dat is mijn mening.
 
Waarom vraag je dat aan andere mensen? :S

Het is jou geld en andere mensen hebben waarschijnlijk niet dezelfde smaak. Als je een beetje rondkijkt op scooterbase.net - sf.net projecten - sr50community.de kan je genoeg voorbeelden vinden. Wees origineel en succes ermee!
 
die jiffy's van buzetti zitten standaard vrij ver naar achter dus je hoeft geen gat te maken...moet je wel je middenbok eronder vandaan halen..
je kant nog ventieldopjes, carterboutjes, carterdop, carter polijsten, remhevels polijsten, fournales achterveer, figuren uit kappen freezen, racegaas overal achterplakken, andere achterlicht units, van die stuurgewichtjes, cross stuur erop poffen, kickstarter, hele velgen polijsten, voorfork polijsten, voor je framenummer zelf een mooi alu plaatje maken en polijsten....dat zijn mijn ideeen
 
Back
Top