This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

optisch tunen paars grijze beta ark ac

beta_ark

Banned
ik zit met een probleem ik rijd met
een paars grijze beta ark ac technish
gezien geen probleem maar ik wil hem
optisch tunen maar weet niet hoe als er iemand mij kan helpen mail mij dan of zeg
het in deze forum
 
De mogelijkheden zijn bijna onuitputtelijk.
Gebruik je fantasie en leef je uit.

Alleen 1 ding: geen carbon knipperlichten. Dat is gewoon fake. (echt) Carbon wordt gebruikt om delen lichter te maken. Het hoort dus thuis op dashboarden, voorvorken, kappen enzo. Maar als knipperlichtGLAASJE? Dat slaat nergens op. Als knipperlichtbehuizing: ja, maar als glaasje is echt fout.

(Vind ik dan)
 
mijn dealer zegt dat er voor een beta ark bijna niks te krijgen is om te tunen dus ik weet et ook niet zenne.
Het kan ook zijn dat er in nederland meer
te krijgen is dan in Belgie want ik woon in belgie dus tzal da wel zijn.
 
jeetje, dat parlemour zuigt...met dat roze erin..IK vind het maar niks. het mooiste vind ik denk ik gewoon verdonkerde knipperlichten.
 
Ja dat is minder ja. Vriend van mij had een Ark LC. Niks geen accesoires voor te krijgen, behalve dan de standaard zooi als gekleurde boutjes enzo.
Je moet ff kijken of je onderdelen hebt die ook op andere scooters zitten.
Wat ik bedoel:
Ik wilde een wit achterlicht voor me Rally, maar bestond niet. Tot ik zag dat een Aerox (en dragster) hetzelfde achterlicht hebben en voor Aerox was ie wel in het wit verkrijgbaar. En de slimme dealer heeft dat niet in de gaten. Dus mooi witte kap voor Aerox besteld en klaar.

Kijk of je iets van een spoilertje ofzo kan monteren. Dat kapje achter je zadel zit vast met 1 grote bout. Probeer daar iets van een beugeltje voor te maken om dan een spoilertje (van booster spy's) te monteren.

verder moet je gewoon ff crea zijn. Maak voetenplaten ofzo. Dingen die je niet zo kant en klaar kunt kopen zijn eigenlijk leuker, omdat de kans dat er iemand anderes ook mee rijdt klein is.
 

dat is waar maar het probleem is dat ik geen klote ken van techniek en zo alleen het hoogstnoodzakelijke. ik zou dat ergens moeten laten maken. Ik wil er voor betalen. want als ik het zelf moet doen is men brommer naar de zak.
 
Originally posted by beta_ark:
en wat heeft die vriend van jou dan gedaan om hem beter te maken

Helemaal niks. Hij gaf er niet zoveel om. Ding was steeds kapot. Vol met krassen. Daar plakte die dan wat stcikers over. Best zonde eigenlijk. Hij had die spaakwiel versie. Best apart. Hij onderhield hem alleen slecht.
 
bij mij staan er ook krassen op maar ik denk dat ik hem ga laten herspuiten maar ik weet niet in welk. Polini, hebokleuren ik weet ni ik heb ni veel ideen op dat vlak als jij iets weet dat beestig goed past bij een beta ark zeg het dan maar
 
Mijn Ark:



SRally, die Ark met spaakwielen was een rode heh? Er rijdt nu een meisie op toch?
Een vage vriend van me wil dat ding hebben (2 rugge). Doen of niet?

[This message has been edited by Hebo_NRG (edited 11 July 2001).]
 
Mja moelijk te zeggen. Rijdt nu idd een meisje op. Hij is rood ja. Hij is voor 2500 weggaan toen. Maar toen heeft een zaak in Almere hem vast laten lopen. En zei hebben gezegd dat het me vriennd's schuld was. Dat ie gaar was enzo.
Maar ja. Ding mankeerde wel vaak wat aan. En hij heeft veel krassen. Dus ik vind hem niet echt 2 ruggen waard.
 
die ark heb ik gezien op een site di was gepikt of zo. Als dat die van jou is dan lieg je, die was gepikt door 3 negers 1 op een area 51 en een andere op een sr geloof ik.


nog een vraagje weet er iemand soms hoeveel nieuwe kappen koste voor een beta ark
 

Dat ding is ook gejat VAN HEM dus!!!
 
sorry dat wist ik niet. Dat moet echt wel klote geweest zijn moest da bij mij gebeure werd ik helemaal zot peis ik. Van mijne scooter moet iedereen afblijve of tis ambras.
 
Als je volgt wat Royal Rally typtdan zijn carbon LOOK kappen toch ook fake, ze zijn geen reet lichter en zijn ook niet van ECHT carbon, is gewoon gespoten, het is enkel voor de looks dus waarom zijn carbon knipperlichtglaasjes dan fake
 
Hhmmm ik heb een carbon achtelricht....


Ik kon geen blanke vinden, en de rode was lelijk...

IK HAD GEEN KEUS SRALLY!!! vergeef me


Ik ben altijd nog op zoek naar een blanke...

SvR