TJT vs C20 optisch

bij de TJT zit het veertje aan de demper langs buitenkant van tailpipe.. vreemd zicht vind ik..

verder tja... die roze demper van die tjt vin ik maar lelijk


geef mij dan maar liever een yasuni c20 carbon ofzow:)
 
Paarse demper ziet er echt niet uit :) Zelfs op onze NRG zou ik het erg lelijk vinden... het is toch geen Intertoys-uitlaat?

Xerionatic weet goed waarom hij gebanned is...
 
Originally posted by JohnB
Misschien moet deze topic maar lekker gesloten om meer kinder8ig gedoe te vermijden

en als jij on-topic blijft is er niks aan de hand...
klaag maar verder via pm...
 
om het maar weer ff over de uitlaat te hebben, ik moet zeggen dat ik behoorlijk verliefd ben op de c20, maar voor de rest vind ik de TJT een erg leuk dingetje behalve de demper uiteraard. maar als de demper normaal was geweest (lees: carbon/kevlar/alu) zou ik eerder de TJT nemen vanwege orginaliteit
 
Originally posted by Buubdaman
die demper maakt em juist origineel!!!
als ie een kevlar demper zou hebben zou hij niet veel origineler zijn dan een c20..

daar geef ik je wel gelijk in maar waarom moet ie zo lelijk paars/roze zijn. dat is dus niet mooi en daarom dan maar liever vertrouwde c20 met kevlar demper
 
ben zeker van plan om een tjt te halen alleen dan voor pia.. zouden dan de overeenkomsten met c20 pia ook zo zijn ?? ben benieuwd :) verder vind ik tuurlijk mooi :) anders zou ik er niet voor gaan..
 
Er zijn geen overeenkomsten tussen de TJT en de C20 behalve dan dat je op de foto kan zien. Als je ze onder elkaar houd en vergelijkt zie je dus dat ze beide duidelijk een ander karakter zullen hebben.
 
C20 all the way

ik vindt die tjt een gedrocht (als we het puur over het optische hebben) , ik kan er niet aan doen ik vind dat de tjt er zo ... cheapo, made in taiwan -achtig uitziet

naja, prestaties laat ik in het midden :)
 
Back
Top