This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

op wat moet ik rijden??? octaan...?

Status
Not open for further replies.
wtf... je weet niet dat a747 en 800 olieen zijn, maar je praat wel over manston half uitdraaien, rijden op een stage 3 evo etc...
Vinnik een beetje vaag...
verder ga ik me niet in jou verhaal verdiepen omdat ik er nu nix nuttigs meer aan kan toevoegen
 
Uhm, even terug normaal misschien.
Het blijkt in de tussentijd dat die Marc D dus inderdaad wel ervaring heeft met sleutelen. Hij heeft misschien een paar dingen verkeerd geformuleerd, waardoor wij ze verkeerd begrepen hebben that's it.

Conclusie:
olie: gebruik rs959 verhouding 1:35

compressie: kop uitdraaien tot euro 98 compressie, met elf124 gaan rijden. Kop uitdraaien tot boven euro 98 en dit dan oplossen met octaanbooster is mogelijk, ik geef het je alleen te doen om zo te draaien dat je weet bij wat voor octaangetal het safe is, en dan nog om je benzine op dat octaangetal (simulatie dmv klopvastheid idd) te krijgen.
 
Beter wordt dit gesloten , deze gast heef last van hallicunaties ofzow :|

Stakker leest is wat en denk t van Ey man dat is bruut dat moet ik ook.

En een stage 3 tuned Evo? BOEIE wat versta jij onder stage 3?
In mijn ogen is tunen al voor stakkers die niet de max willen/weten te halen uit een standaard cilinder timing
 

ieder zijn mening....
 

kijk jij begrijpt het en jij geeft een goeie uitleg!

thxn hier heb ik echt wat aan.

Marc D.
 
Originally posted by mvanwinsen5
en jij moet nu heel gauw je bek houden, irritant jong !

oplossen met schelden is miss erg stoer voor jouw leeftijd... maar niet de manier waarop het hoord als je sterk in je schoenen staat
Dit is weer een duidelijk voorbeeld dat je snel psychiaterische hulp nodig hebt....

Mvg,

Marc D
 

:| als jij zo door gaat heb jij dadelijk hulp nodig, maar niet van de psychiater. Ik wordt niet snel pist op mensen hier op de form, moet je heel wat voor doen, maar jij bent de eerste die mij zover heeft gekregen ! GEFELICITEERD :|
 
Beter blijft iedereen ontopic :|

En Topicstarter, ik geef meerdere mensen hier gelijk: Ga eerste lekker verder rijden met je std cilinder, je komt over als een aars......

En sleutelervaring? Je weet niet eens het verschil tussen olie en benzine
 

dat heeft ook niets met sleutelkennis te maken Remie.
 

nou het is echt duidelijk te merken dat je niet snel pist word en als ik hulp nodig heb zou dat best zo kunnen zijn... ik denk dat ik wel weet in welke opzicht jij het bedoeld maar dat lijkt me sterk (VAN JOUW !!) hahahaa

Mvg,

Marc D.
 
Status
Not open for further replies.