This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

op wat moet ik rijden??? octaan...?

Status
Not open for further replies.

Natuurlijk !!! Ja wat dom van mij !!! en dan lekker squish van 1 cm hebben natuurlijk.......
Dat was niet mijn vraag,... ik begrijp best dat je het beste met me voor hebt (met een squish van 1 cm rijden ) is natuurlijk erg slim als je je kop niet wilt uitdraaien...........vermogens verlies is natuurlijk niet merkbaar en kans op een warmloper is niet eens te bij me opgekomen:S

erg leuke opmerking maar dit hoort niet bij tuning uiteraard
 

En wat denkt meneer....ik kom ff langs waaien op het forum en zeik iedereen af die je tips geven en 'denk' het beter te weten...:|

Met je kop half uitdraaien......
 
Kerel je heb 3 keuzes

1 Laat kop zo en gaat met euro 98 rijden ,met de kans dat ie vastnaait

2Laat kop zo en gaat met elk 124 rijden(stinkt,kost 5€ p l)

3 Laat voor weinig geld je kop uitdraaien en rijd redelijk "safe" en je kan nog steeds kutten met octaan boosters
 
Originally posted by RobvdZande
En wat denkt meneer....ik kom ff langs waaien op het forum en zeik iedereen af die je tips geven en 'denk' het beter te weten...:|

Met je kop half uitdraaien......

Inderdaad... Rob verdiend het niet om afgezeken te worden in jouw geval... Hij weet ook niet wat voor vlees hij in de kuip heeft [je bent tenslotte nieuw hier] en geeft een reeel advies...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Inderdaad... Rob verdiend het niet om afgezeken te worden in jouw geval... Hij weet ook niet wat voor vlees hij in de kuip heeft [je bent tenslotte nieuw hier] en geeft een reeel advies...

Daar heb je ook gelijk in. Maar Rob zei het op een toon die niet echt zo netjes was. Duz kreeg er een beetje de pest in dat ik niet serieus werd genomen.. HET IS MAAR EEN VRAAG. ik heb wel ervaring met hebo manston ik er ook nog 1 met een uitgedraaide kop liggen... Maar ik wilde gewoon ff weten of er iemand ervaring had ermeej als je je kop half uitdraaid zodat je toch gedeeltelijk op octaan kan rijden mix. Maar ik zit niet te w8en op dat ik me squish moet verneuken enzo. Rob weet best wel dat het niet goed is wat die zei. Ik vraag immer niet om of jullie raad hebben hoe ik me blok kan verneuken.

Mvg,

Marc D.
 
Je verneukt niks, je zal alleen minder vermogen hebben. Maar als jij PERSE niet je kop uit wil draaien, zou ik alleen voor de optie met elf124 gaan. Aan octaanboosters hebt je niks icm Euro98. Als ik mij goed kan herinneren van scheikunde, verhoogt een octaanbooster het octaangetal niet, maar alleen de klopvastheid.
Maar als ik in jou situatie zou zitten, zou ik OF de kop uitlaten draaien, OF de manston verkopen en een Evo kopen. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk
 

Ik wil niet kapsones overkomen Maar ik rij op dit moment met een evo 70 stage 3 getuned zijn nog mensen op het forum zoals vincent die dit met eigen ogen hebben kunnen zien...

Bedankt voor je tip (by tha way)

Mvg,

Marc D
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
En waar koopt meneer Casper op dit moment een Evo70 voor Minarelli?

Hier in de moderne Randstad zijn ze nog vollop op voorraad op dit moment.
Zowel pen10 als pen12
 
Originally posted by Casper
Hier in de moderne Randstad zijn ze nog vollop op voorraad op dit moment.
Zowel pen10 als pen12

als jij mij ff een adres door geeft waar ze nog te koop zijn ben ik blij ff een evo70 voorraad aanleggen maar is zeker type 5 evo ?
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Maurits, wat doe je dan allemaal met die Evo's?

sparen hahaha heb er nu nog maar 2 en zijn allebei in gebruik, wil zowieso 1 nieuwe achter de hand houden voor het geval dat er weer 1 vast naait zoals die andere van mij. Maar wil wel graag de evo6
 

JEZUS, weet je dat niet ? reageer normaal en typ normaal, wordt helemaal gek van je reacties.

mengen: `98 a747 1op30
 
Nieuwste is EVO6. En ik woon bij je in de buurt en ze zijn hier nergens verkrijgbaar.
 
Ok, maar Bromfietshuis had er nog 3 liggen 2 weken geleden (mina LC). Janssen is al een tijdje leeg. Bij Perry de flesser zag ik er nog 1. Maar dat was een vrij oude volgens mij....
 
Originally posted by Casper
het is idd de Evo 5, en dat is naar mijn weten toch meteen die nieuwste? Evo 6 is toch op Pia?!?!

evo 6 is er ook al voor min. heb zelfs al pics gezien. Helaas weet ik geen 1 zaak die ze heeft liggen hier in ned. Ik weet dat anthony probeert ze rechstreekt uit italie hier te halen, maar dat lukt zover ik weet nog niet echt super
 
Originally posted by mvanwinsen5
JEZUS, weet je dat niet ? reageer normaal en typ normaal, wordt helemaal gek van je reacties.

mengen: `98 a747 1op30

neej ik weet dat niet! duz ik vraag het lekker! ik typ normaal en reageer normaal tenzij er niet serieus op mijn vraag word ingegaan! als je gek word van mijn reacties moet je ze niet lezen of gauw vragen of er nog plaats is in de riag...

Mvg,

Marc D
 
Status
Not open for further replies.