This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Op Vakantie > Wat Doen We Met Onze Huisdieren?

Trouwens,

Onze hond is altijd met ons mee geweest. We gingn vroeger altijd naar Centre Parc / Grand Dorado (of zelfs nog Vendorado )

In de 15 jaar dat het beest geleefd heeft, is ie 2 keer bij me oma geweest, voor de rest ging ie altijd mee met ons.
 
Onze hond word altijd in een dierenpension gestald.
Hij heeft er kennelijk beter naar zijn zin als bij ons, hij wil nooit mee naar huis.
 
Mijn goudvis blijft lekker thuis bij mijn ouders als ik alleen op vakantie ga...


Wanneer ik met mijn ouders op vakantie ga, dan gaat ie lekker naar mijn oma toe, wordt ie de hele dag geaaid, mag ie lekker op schoot, wordt ie twee keer per dag uit gelaten en lekker gewassen met lekkere shampoo.....

8P
 
Ik bind mijn hond vast aan een boom in een bos en geef hem dan voor 3weken genoeg eten en drinken....







wha neem hem gewoon mee
 
Originally posted by ferenc
Ik bind mijn hond vast aan een boom in een bos en geef hem dan voor 3weken genoeg eten en drinken....







wha neem hem gewoon mee

Nix ervan Ferenc, hij zoekt zn eigen eten maar dan, survival of the fittest

8P

Die van ons gaat altijd mee op vakantie met mn ouders (hond)

En de kat is nu mijn verantwoordelijkheid.....en mijn kat heerscht dus ik ben liev tegen m en hij tegen mij 8P
 
Hond gaat logeren bij mijn zus en de katten worden verzorgt door een collega

Ik snap niet dat mensen hun huisdieren wegdoen omdat ze op vakantie willen, daar denk je toch aan als je een dier in huis neemt :?
 
Hond gaat gewoon 3 weken in een pension, mag ze daar raar doen...

Beest is overigens wel slim: als we d'r op komen halen is het eerste wat ze doet heel snel achterin de auto springen en dan mag je d'r wel aanhalen.
Maar ze heeft echt zoiets van: ZO, ik zit in de auto, dus waar jullie heen gaan, daar ga IK ook heen.

Als ze naar m'n oma zou gaan zou ze na 2 dagen uit elkaar klappen vh vreten wat ze krijgt.
Ben zaterdag 2 uur bij m'n oma geweest met de hond, ik moest continu zorgen dat die hond uit de keuken bleef, anders kreeg ze een stuk ham oid (en volgens mij heeft ze ook niks gehad behalve 1 hondenkoekje).
Tsjah, als je oma niet valt te commanderen, dan maar de hond, die luisterde beter 8).

Het onderwerp van deze post
 
Ik heb me hond s voor 4 dagen naar zo'n pesion gedaan toen ik naar Disneyland ging.
Toen we om haar gingen, dachten we dat ze zou springen van plezier omdat ze ons terug ging zien. Niet dus, ze ging gewoon mee zonder ons aan te kijken. Ons hondje bleef zo een goeie week boos op ons omdat we haar daar hadden gelaten
 
In de zak met wat stenen & dan de sloot in met die rommel! Na de vakantie kopen we wel nieuwe :X


Grapje.. Hond gaat gewoon mee (we gaan op vakantie met caravan), maar voor de kat moeten we nog wat verzinnen.. Bij oma kan niet, die stopt d'r vol met vreten & die heeft ook een vogeltje