Online winkels + ervaringen

Status
Not open for further replies.

Divided

Banned
ik wil in deze topic even alle online scooter shops onderelkaar vermelden met evaringen .
dus als je nog sites kent die er niet in staat ,
post het liefst met evaringen

de online shops

Easyparts - www.Easyparts.nl
(veel pretspul om je scoot optimaal te style.
goede evaring mee , levertijd na betaling op ze minst 1.5 week, net kwa retouneren word niet moeilijk gedaan.)

scootparts/scooterparts - www.scootparts.nl/ www.scooterparts.nl
(veel verschillende vooral snelle onderdelen, goede evaringen gehoort, ook met retouneren,je heb ook mensen met slechte evaring maar meestal hoor ik alleen goede evaringen SNELLE levertijd)

de brommershop - www.de-brommershop.com
(ook aardig wat onderdelen voor scooters,incl. gebruikte dus goedkope onderdelen.


vhd parts - www.vdhparts.nl
(Erg goeie site, beetje onoverzichtelijk, maar hebben erg veel)

scoots - www.Scoots.nl
(Wel nette service na enkele dagen binnen )

50cc - www.50cc.nl
(Nette,snelle service,overzichtelijk)

racingparts www.racing-parts.nl
(moet goed zijn heb ik gehoort.)

opvoeren www.opvoeren.nl
(beetje klein ... evaring gevraagd?)

j-p-s www.J-P-S.nl
(overzichtelijk goede en nette service?)

slaomons-swierts http://www.salomons-swierts.nl
(beetje overzichterijk .EVARING gevraagd?)

Pim casteelen http://www.pimcasteelen.nl/
(heefd van alles(ook gebruikt) , iemand evaringen ?)

partonline http://www.partsonline.nl/
(iemand enige evaring hiermee ?)

wk scootercentrehttp://www.wkscootercentre.nl
(weinig keus voor mij nieuw iemand die me hier meer over kan vertellen?)

van de kruis scooter ondeerdelen
http://www.euroscooters.nl/shop
(snelle levering,nette klantenservice)

vf racing
http://www.vfracing.be
(hopeloos)

50snel
http://www.50snel.nl/
(ervaring gevraagd ?)

scooter-attack
www.scooter-attack.com
(duitse site, goedkoop,goede service)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Euroscooters:

Zeer goede service en snelle levertijden. Kortom goewoon heel goed.


Easyparts:

Ook een goede shop, vooral voor originele pia parts voor mij dan. Alleen levertijden zijn soms wel iets langer. Laatste bestelling ging wat mis helaas, maar dat is toen verder netjes opgelost.

XSH-parts:

Zeer goede service van Marco en spullen zijn altijd goed bij hem. Tevens zijn bij hem de prijzen op de meeste artikelen ook lager dan bij Euroscooters. Niks over te klagen kortom een aanrader.

ScootXtreme:

Eikels eerste klas heb toendertijd nog een MHR Uitlaat bij z'n thuis adres moeten vorderen :L Omdat ik weken aan het lijntje werd gehouden. Uit de verhalen die ik hier zo lees is ie nog steeds aan de gang om mensen te bedriegen. Wel geld willen ontvangen, maar niet willen versturen. Verbaast me dat die zaakt uberhaupt nog draait.
 
Last edited:
euroscooters vind ik de fijnste online shop, supper snelle levertijd, veel op voorraad nooit problemen gehad tot er iets niet op voorraad was en direct na geld overmaken was het de dag erna bij me thuis.
 
afgelopen keren bij Euroscooters en Easyparts besteld , bij Euroscooters was cilinder niet op voorraad , jammer dat dat niet vermeld werd @ bestelstatus ,maar na telefonisch contact wist ik genoeg :) (vriendelijke mensen aan de telefoon :))

Easyparts was 3x achter elkaar geweldig :) ene dag besteld en betaald met Ideal , volgende dag al in huis :)

alleen was 1 ding niet op voorraad en moest worden besteld , was een std onderdeel ,die moeten meestal besteld worden, maar word netjes gemeld @ de bestelstatus :) super dus!

en bij 50 euro al gratis verzenden!
 
is het normaal bij online winkels, als ze iets verkeerds opsturen wat jij terug stuurt met verzendkosten, je dan 2x verzendkosten kan betalen omdat ze het geld van het teruggestuurde pakketje niet wilden betalen en voor het goede artikel ook weer verzendkosten rekenen?

ik vind het echt vreemd dat ze niet voor de kosten opdraaien terwijl ze zelf fout geweest zijn. heeft 1 van jullie dat ook al eens meegemaakt?
 
euroscooters.nl

Super goede ervaring bijna altijd ik voor 4 uur smiddags besteld heb heb ik het de volgende dag in huis.

verkeerde besteld ?
geen probleem terug gestuurd en voor datzelfde geld wat anders kunnen kopen. gewoon super service en hebben bijna alles wat je nodig hebt.

in 1 woord super dus :D
 
heb dus 2 keer wat besteld bij scootxtreme 1 keer netjes alles thuis onvangen duurde 2 weken want het was niet voorradig en de laaste keer besteld op 2e kerstdag maar nog niets ontvangen 2 keer gebeld het schijnt dat de winkel en de internet shop niet van de dezelfde eigennaar zijn en dat de webshop van een lamlul is die zijn afspraken niet na komt
 
is het normaal bij online winkels, als ze iets verkeerds opsturen wat jij terug stuurt met verzendkosten, je dan 2x verzendkosten kan betalen omdat ze het geld van het teruggestuurde pakketje niet wilden betalen en voor het goede artikel ook weer verzendkosten rekenen?

ik vind het echt vreemd dat ze niet voor de kosten opdraaien terwijl ze zelf fout geweest zijn. heeft 1 van jullie dat ook al eens meegemaakt?
Heb bij easyparts ook s iets verkeerd gekregen (een pakking set voor speedfight ipv mina LC). Heb verzendingskost terug gekregen in de vorm van een tegoed en direct de juist pakkingset toegestuurd gekregen. De pakkingset zelf moet ik nog s opsturen :rolleyes:

Is ondertussen al 3j geleden ofzo 8P
 
is het normaal bij online winkels, als ze iets verkeerds opsturen wat jij terug stuurt met verzendkosten, je dan 2x verzendkosten kan betalen omdat ze het geld van het teruggestuurde pakketje niet wilden betalen en voor het goede artikel ook weer verzendkosten rekenen?

ik vind het echt vreemd dat ze niet voor de kosten opdraaien terwijl ze zelf fout geweest zijn. heeft 1 van jullie dat ook al eens meegemaakt?

Ik heb een keer een kapotte teller gekregen van Euroscooters. Konden zij ook niets aan doen denk ik,want hij kwam zo uit de verpakking,en hij was verder gewoon nieuw. Dus ik heb ze gemaild,en na een week(minpuntje: ze zijn moeilijk snel te bereiken via mail) kreeg ik een mail terug,met het verzoek of ik het wilde terugsturen,zodat hun konden kijken wat er aan de hand was. Paar dagen erna kreegk een mail,en daar stond in dat de teller idd niet goed was,en ze zouden me een nieuwe versturen,alleen dit duurde nog even ivm met backorder. Een week of 2 erna,hadk um alsnog binnen. Ik hebwel een keer extra verzendkosten geboekt,maar dat is niet zo erg.

Eigenlijk horen ze bij een fout die hun maken alles te vergoeden,maar in mijn geval hadden hun niet kunnen weten dat het kapot was net zo zeer als mij.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top