Online winkels + ervaringen

Status
Not open for further replies.

Divided

Banned
ik wil in deze topic even alle online scooter shops onderelkaar vermelden met evaringen .
dus als je nog sites kent die er niet in staat ,
post het liefst met evaringen

de online shops

Easyparts - www.Easyparts.nl
(veel pretspul om je scoot optimaal te style.
goede evaring mee , levertijd na betaling op ze minst 1.5 week, net kwa retouneren word niet moeilijk gedaan.)

scootparts/scooterparts - www.scootparts.nl/ www.scooterparts.nl
(veel verschillende vooral snelle onderdelen, goede evaringen gehoort, ook met retouneren,je heb ook mensen met slechte evaring maar meestal hoor ik alleen goede evaringen SNELLE levertijd)

de brommershop - www.de-brommershop.com
(ook aardig wat onderdelen voor scooters,incl. gebruikte dus goedkope onderdelen.

vhd parts - www.vdhparts.nl
(Erg goeie site, beetje onoverzichtelijk, maar hebben erg veel)

scoots - www.Scoots.nl
(Wel nette service na enkele dagen binnen )

50cc - www.50cc.nl
(Nette,snelle service,overzichtelijk)

racingparts www.racing-parts.nl
(moet goed zijn heb ik gehoort.)

opvoeren www.opvoeren.nl
(beetje klein ... evaring gevraagd?)

j-p-s www.J-P-S.nl
(overzichtelijk goede en nette service?)

slaomons-swierts http://www.salomons-swierts.nl
(beetje overzichterijk .EVARING gevraagd?)

Pim casteelen http://www.pimcasteelen.nl/
(heefd van alles(ook gebruikt) , iemand evaringen ?)

partonline http://www.partsonline.nl/
(iemand enige evaring hiermee ?)

wk scootercentrehttp://www.wkscootercentre.nl
(weinig keus voor mij nieuw iemand die me hier meer over kan vertellen?)

van de kruis scooter ondeerdelen
http://www.euroscooters.nl/shop
(snelle levering,nette klantenservice)

vf racing
http://www.vfracing.be
(hopeloos)

50snel
http://www.50snel.nl/
(ervaring gevraagd ?)

scooter-attack
www.scooter-attack.com
(duitse site, goedkoop,goede service)

Last edited:
Advertisement - register to remove this

De klant wordt in dit geval op de hoogte gehouden en er wordt een tegemoetkoming voorgesteld, dat is toch netjes. Dat een vrouwelijke 50+er dan niet geheel correct een omschrijving geeft van het verschil tussen c3 en c4 lijkt me toch geen kwalijke zaak.

Melf je blijft een ouwe zeikerd;)
Erger vind ik dat m'n mail waarin ik vraag om een retour zending te doen en C3 lagers in de plaats te krijgen, gewoon onbeantwoord blijft...

ik wil hier toch weer even mijn gal spugen over scootxtreme omdat mijn post daar verwijderd worden en je wordt bedrijgd door de baas als je belt.
ik zit al meer als 7 maanden te wachten op mijn spullen en ik zie ook geen verandering.
ik wilde ook het magazine bestellen wat nu weg is schijnbaar?
en ik heb ook ge smst voor een scooter die schijnbaar niet verloot wordt of al wegegeven is op hun zuig meeting waar niks was wat belooft was.

dit klinkt mischien erg negatief allemaal maar na wat ik heb meegemaakt met ze ben ik dat ook.
zijn er meer mensen met deze ervaringen met scootxtreme, mischien dat we dan samen iets kunnen doen.
ik hoop dat ik niet de enige ben want anders zie ik het somber in.........

ik wil hier toch weer even mijn gal spugen over scootxtreme omdat mijn post daar verwijderd worden en je wordt bedrijgd door de baas als je belt.
ik zit al meer als 7 maanden te wachten op mijn spullen en ik zie ook geen verandering.
ik wilde ook het magazine bestellen wat nu weg is schijnbaar?
en ik heb ook ge smst voor een scooter die schijnbaar niet verloot wordt of al wegegeven is op hun zuig meeting waar niks was wat belooft was.

dit klinkt mischien erg negatief allemaal maar na wat ik heb meegemaakt met ze ben ik dat ook.
zijn er meer mensen met deze ervaringen met scootxtreme, mischien dat we dan samen iets kunnen doen.
ik hoop dat ik niet de enige ben want anders zie ik het somber in.........

Haha wat en grap je laat je toch niet bedreigen door de baas ?! en als ik 7 maanden zou moeten wachten was ik allang naar ze winkel gereden om OF me geld te halen OF gratis onderdelen uit ze winkel meenemen ;)

Haha wat en grap je laat je toch niet bedreigen door de baas ?! en als ik 7 maanden zou moeten wachten was ik allang naar ze winkel gereden om OF me geld te halen OF gratis onderdelen uit ze winkel meenemen ;)
Het is inderdaad zo dat Patrick de eigenaar op het sociale vlak wat minder begaafd is. Ik zelf heb ook 2 keer bij scootxtreme besteld en heb ook ruim 3 maanden op mijn spullen kunnen wachten. Gelukkig woon ik in Maastricht en is Sittard voor mij niet zo ver en heb ik dus de mogelijkheid gehad om een keer op en neer te rijden om mijn spul te gaan halen. Maar ik kan begrijpen dat als je in Groningen woont, je als 16-, 17-, 18-jarige enz. niet zomaar even de mogelijkheid hebt om naar Sittard op en neer te gaan.

Verder ga ik nu ik mijn OV heb weleens op en neer met de trein en koop ik dus in de zaak. Maar dan nog moet je goed opletten, want als je om het ene vraagt dan krijg je vaak het ander, op de prijzen moet je ook goed letten want die kloppen ook niet altijd (vaak duurder) en rekenen kunnen ze daar ook allemaal niet (je krijgt altijd te weinig terug en als je ze het uitlegt staan ze je stom aan te kijken).
Kortom, via internet hebben ze hun zaakjes niet op orde en in de winkel zelf ook al niet. Zelf probeer ik scootxtreme te vermijden maar af en toe is het wel handig als ik dezelfde dag nog spul moet hebben.

Ja zijn bekende problemen van scootxtreme, ik woon daar in de buurt en hoor vaker zo van de jeugd hun klachten van die zaak.

* Patrick zijn telefoneren is zeker niet zo netjes, probeert je alleen maar wat aantesmeren

* Als je geld terug krijgt ofzo, Dan is dat zeker een ramp want dat is volgens mij het laatste wat hij doet:W

vriend van me kreeg toen van hem 1300 d8 ik. omdat patrick zijn scoot daar had verkocht, wat ook zo was afgesproken. Maarja toen een helebeul gezeur geweest, hij zij ik heb het geld overgemaakt enz, wat die niet had gedaan. Toen hij in de zaak was voor het geld, had patrick geen 1330 euro daar, Toen die jong de politie gebelt, EN toen lang er 1330 euro op de toonbank|(

Maarja genoeg gezegt, ken nog veel meer vertellen;(

zou jij het fijn vinden als er tegen je gezegdt wordt:
ik weet je te wonen en als je niet ophoud stuur ik iemand langs?

Tsja als je gewoon hebt betaalt hoor de winkelier gewoon zijn producten te leveren zo niet geld terug en als de winkelier dat ook niet ziet zitten ....

Dan komen we het toch gewoon halen .....

zou jij het fijn vinden als er tegen je gezegdt wordt:
ik weet je te wonen en als je niet ophoud stuur ik iemand langs?

jongen hier uit de buurt vertelde daar ook al is iets over! ken die jongen niet persoonlijk en geloofde er dus niks van, maar nu ik jou zo over dat SX hoor.Ik zou ze bedreigingen trouwens niet al te serieus nemen, waarschijnlijk is het gewoon 1 of andere stoer mannetje dat denkt heel wat te zijn... :S Gewoon naar de toko toegaan met je vader /oom/broer weet ik wat en je spullen eisen. Geven ze het niet bel je toch gewoon ter plekke de politie, heb je het dan nog niet moet je ff je fantasie op de loop late en bedenken hoe je t gaat verhalen:P

haha lachu
ze hebben hun forum eraf gegooit omdat sommige mensen hun succes niet kunnen verdragen.
ben toch benieuwd wie dat ze dan bedoelen want ik ken niemand met zo'n waardeloos forum ,of zouden ze zich als concurent zien van andere groet forum's :X

zijn er nou nog meer mensen die klachten hebben?
ik ken er nu pas 2 met dezelfde klachten als mij

basicneon

hey ik heb hier een site basicneon daar heb ik 2 buisjes bestelt voor ong. 20 euro. nu anderhalve maand en 5 email's later hebben ze nog niks van zich laten horen. niet eens op de mails gereageert. ik heb de pruducten al betaalt dus misschien dat ze makkelijk denken en het in hun zak steken. Het heeft niet echt wat met scooters te maken maar heb ff gesearched en er staan een paar topics waar deze site wordt aangeraden. maar heeft er iemand ervaring met deze site. telefoonnummer staat er niet bij en er ff heenrijden is ook niet echt een optie omdat het ver van mij vandaan is.

ik heb ook slechte ervaring met scootxtreme, 26 augustus deed ik een bestelling maar het was niet binnen , na een maand nog altijd niets binnen dus vroeg ik mijn geld terug (300 euro). 2 weken geleden zou het geld zogezegd overgemaakt zijn naar mijn rekening en vandaag staat er nog altijd niets op mijn rekening. Weet er iemand hoe ik mijn geld op de beste manier zou kunnen terugkrijgen ? (ik woon in belgie dus naar ginder rijden zit er ook niet direct in)

Tsja, en toch leveren ze aan een hoop mensen ook gewoon goed spul.

Goed dat je dat er even bijzet :rolleyes:
Maar euh.. lijkt mij toch dat die tientallen mensen die geen spullen en geen geld krijgen daar weinig aan hebben. Elk forum staat vol met dit soort verhalen, en het scootxtreme forum is nu lichtelijk 'gecensureerd' m.a.w. je mag totaal niet meer over de shop praten.

Die slachtoffers moeten eens naar Kassa schrijven ofzo, er zijn zoveel gedupeerden.. ik weet zeker dat je dan sterker staat als het dik op de TV is geweest. Het gaat hier dus niet om uitzonderingen he!

Status
Not open for further replies.
Back