K-parts.nl, goede winkel.Ik zit nu op een bestelling van Zandri te wachten en dit gaat dus 8 dagen duren. En het zou mij niets verbazen dat ik morgen weer een mail heb met vertraging, gezien ik vandaag geen track en trace heb gekregen. Op internet stond 2 dagen levertijd... Dit zijn dingen waar ik slecht tegen kan, een bedrijf hoort zijn inventaris goed te hebben.
Nu moet ik nog een aantal dingen bestellen, maar zit nu in twijfel waar ik dat ga bestellen. Ik betaal liever een paar euro meer als ik weet dat een winkel goed is en kan leveren.
Ik begrijp je frustratie, maar ook een winkel kan een keer fouten maken. Houd daarbij rekening dat de inventaris waarschijnlijk door de computer wordt beheerd.Ik zit nu op een bestelling van Zandri te wachten en dit gaat dus 8 dagen duren. En het zou mij niets verbazen dat ik morgen weer een mail heb met vertraging, gezien ik vandaag geen track en trace heb gekregen. Op internet stond 2 dagen levertijd... Dit zijn dingen waar ik slecht tegen kan, een bedrijf hoort zijn inventaris goed te hebben.
Hallo Motowebshop.com heeft alles en goedkoop voor chinese scooters. En Chinesescooter onderdelen.NL is ook één goede web winkelIk zit nu op een bestelling van Zandri te wachten en dit gaat dus 8 dagen duren. En het zou mij niets verbazen dat ik morgen weer een mail heb met vertraging, gezien ik vandaag geen track en trace heb gekregen. Op internet stond 2 dagen levertijd... Dit zijn dingen waar ik slecht tegen kan, een bedrijf hoort zijn inventaris goed te hebben.
Nu moet ik nog een aantal dingen bestellen, maar zit nu in twijfel waar ik dat ga bestellen. Ik betaal liever een paar euro meer als ik weet dat een winkel goed is en kan leveren.