This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

online puzzelspel!!

zenith_ust said:
en dan naam en wachtwoord :S...

makkelijk toch?...

user: 1ste stuk van wat je gevonde hebt.
w8woord: 2de stuk...

edit: hier stond het antwoord in het nederlands... maar dit had toch niemand door wss


(kan iemand me het antwoord van 8 pm'en... had ff stroompanne en was alles kwijt... en kon niet meer op het antwoord kome
 
tip voor level 4: klik links met je muis en houdt de muis ingedrukt sleep dan de muis naar rechts en je selecteert het hele plaatje en dan zie je links de morsecode:W
 
Iemand een tip voor 5 want ik heb de songtekst gevonden (door weer heel het beeld te selecteren hint) ma als ik het intyp gaat ie niet verder
 
Zenithman46 said:
Iemand een tip voor 5 want ik heb de songtekst gevonden (door weer heel het beeld te selecteren hint) ma als ik het intyp gaat ie niet verder
nou het lied bestaat uit 2 woorden

dus als je doet user: eerste woord van naamliedje
pass: tweede woord van naamliedje

(dit is toch geen spoiler? :?)
 
hintje: klik eens op de aan/uit knop op die afstandsbediening
dan krijg je dat schermpje... als het dat was dat je zocht?...
 
als het geen klikspelletje is kom je al een heel eind door de levels in de url aan te passen.
 
level 5 toch?

nou dan klik je met je muis ergens links in het beeld bovenaan. je houdt je muis ingedrukt en sleept je muis naar rechtsonder. Als het goed is wordt je beeld nu grijs en kun je onderin je beeld lezen hoe het liedje heet
Anders PM me:W