online puzzelspel!!

ik snap ook geen reet van level 6 :X ik heb iig de link al gelegd met ascii en het woord onder et plaatje.... alleen wat ik er mee moet doen :?
 
Overigens mijn tip als je niet kan vinden waar je kan klikken. Selecteer je adresbalk en druk dan op de TAB-toets om langes alle links in de pagina te schuiven.
Xit nu in lv4.
 
hoe kan ikGVD in level 3 komen als ze niet eens controls geven?? ik snap het echt niet hoor kut spel er staat da je naar het volgende scherm moet komen ze legge hje niet eens iets uit
 
AeroXJunkii said:
hoe kan ikGVD in level 3 komen als ze niet eens controls geven?? ik snap het echt niet hoor kut spel er staat da je naar het volgende scherm moet komen ze legge hje niet eens iets uit

Kijk eens wattie zegt en dan kijken in je adress balk.

Ik kom niet door lvl 4 heen ik snap dat je iets met je naam en pass moet doen via morsecode maar wat moet je intikke:S :)
 
@AeroXJunkii
Misschien is het wat te hoog gegrepen.. Als je level 2 niet voorbij komt ontgaat je het gehele doel van het spel, en vrees ik dat je in de volgende levels helemaal geen kans meer maakt.

Ik hang momenteel in lvl6...

//Edit
lvl7!
6 is aardig lastig!
 
Last edited:
welja, et bovenste van in morsecode en et onderste in morsecode...

ff googlen naar morse alfabet oid
dan klik je op dat klokje op het bed, en et bovenste is is gebruikersnaam en et onderste pass ... hoe simpel kan het zijn?...:s



edit: hints en tips :)
 
Pls.. post niet van die spoilers!!!

Toen ik dit topic voort eerst doorlas waren een paar levels al meteen verpest omdat de antwoorden hier stonden. Tips ok, maar ga geen oplossingen geven... asjeblieft
 
Di is echt te moeilijk. Ik heb nu zow een site met de antwoorden ( kwam ik op toen ik aan het zoeken was via die site voor antwoord op level 4 ofzo). Maar nu ik die antwoorden zie, had ik er toch nooit op gekomen.

Als iemand het wil pm me maar;) haha
 
Ik heb een paar maanden geleden dit ook met een vriend geprobeerd..... wij kwamen niet verder dan level 16...:S
tip : kijk in htmlcode daar staat altijd een doorslaggevende hint
succes ermee iig:)
 
NEOrider said:
Ik heb een paar maanden geleden dit ook met een vriend geprobeerd..... wij kwamen niet verder dan level 16...:S
tip : kijk in htmlcode daar staat altijd een doorslaggevende hint
succes ermee iig:)
hoe kan je in html code bekijken?...
 
Lv8 is echt ziek :D Maar toch gelukt :p
Lv9 is relatief eenvoudig
Lv10 is ook goed te doen.


In source kijken? Gewoon in de menubalk bij View->View Source (Beeld->Bron bekijken)


//Edit
Jah, 8 is die gitaar
 
Last edited:
veekaa said:
hoe kan je in html code bekijken?...
nou je gaat naast de foto staan je doet rechtermuisknop==> view source

ze hebben hem in de loop van de tijd wel veranderd want de antwoorden zijn wel anders dan eerst volgens mij

(beetje laat antwoord:p)
 
Back
Top