neo´s maffia Banned 27 June 2005 #22 laten we afspreken dat we alleen tips geven, en EN NIET ANTWOORDEN!! het moet wel leuk blijven ik zit zelf beetje erg vast @ level 4
laten we afspreken dat we alleen tips geven, en EN NIET ANTWOORDEN!! het moet wel leuk blijven ik zit zelf beetje erg vast @ level 4
RonnyBravo Registered Abuser 27 June 2005 #23 level 6 alweer als je gaat googlen kom je vanzelf sites tegen waar andere mensen dr ook problemen mee hebben en daar staat dan wel ergens een bruikbare tip/antwoord
level 6 alweer als je gaat googlen kom je vanzelf sites tegen waar andere mensen dr ook problemen mee hebben en daar staat dan wel ergens een bruikbare tip/antwoord
neo´s maffia Banned 27 June 2005 #26 ggrrr ik ondek het spel, jullie komen verder dan mij geef ff hint lvl 2 hint: enter the door
RobertD Ik zoek hulp! 27 June 2005 #30 neo´s maffia said: iemand hint voor lvl 4? Click to expand... http://www.babbage.demon.co.uk/morseabc.html
neo´s maffia said: iemand hint voor lvl 4? Click to expand... http://www.babbage.demon.co.uk/morseabc.html
neo´s maffia Banned 27 June 2005 #31 MHR Piaggio said: http://www.babbage.demon.co.uk/morseabc.html Click to expand... dank je :*:*:*:*:*
Jurrien Citta Owner 27 June 2005 #32 wat is nou de bedoeling van dit spel, in level 1 is het simpel klikke maar ik kom niet verder dan level 2..als iemand hier nou even een uitgebreide toelichting geeft wat je precies moet doen en hoe het spel in ze werk gaat...:# BVD
wat is nou de bedoeling van dit spel, in level 1 is het simpel klikke maar ik kom niet verder dan level 2..als iemand hier nou even een uitgebreide toelichting geeft wat je precies moet doen en hoe het spel in ze werk gaat...:# BVD
neo´s maffia Banned 27 June 2005 #34 heel goed lezen naar bijv. je adres balk of zelf prutsen. ook in deze topic staan een paar tips. tip lvl 2: enter true the door tip lvl 3: is het wel waar wat ze zeggen? (check adresbalk van i-net) lvl 4: gegenven door MHR piaggio
heel goed lezen naar bijv. je adres balk of zelf prutsen. ook in deze topic staan een paar tips. tip lvl 2: enter true the door tip lvl 3: is het wel waar wat ze zeggen? (check adresbalk van i-net) lvl 4: gegenven door MHR piaggio
-Stanley- .... 27 June 2005 #35 MHR piaggo? Weet Jij mischien waar je in level 5 op kan kliken zodat j Pasword etc in kan voeren? . Dan weet ik wel wat je moet doen.
MHR piaggo? Weet Jij mischien waar je in level 5 op kan kliken zodat j Pasword etc in kan voeren? . Dan weet ik wel wat je moet doen.
neo´s maffia Banned 27 June 2005 #36 in dat klokje op dat kussen geval in hewt midden van je scherm, een rond ding
RobinL K*t meeuwen! 27 June 2005 #37 ik zit in level 6 en te lame die antwoorden hierzo terwijl er on werd gevraagd :X mijn TIP voor level 4 is: Let op de vraag: Is there a program for?
ik zit in level 6 en te lame die antwoorden hierzo terwijl er on werd gevraagd :X mijn TIP voor level 4 is: Let op de vraag: Is there a program for?
-Stanley- .... 27 June 2005 #40 neo´s maffia said: in dat klokje op dat kussen geval in hewt midden van je scherm, een rond ding Click to expand... Dat is level 4
neo´s maffia said: in dat klokje op dat kussen geval in hewt midden van je scherm, een rond ding Click to expand... Dat is level 4