Ongeluk?

apriliathan

Well-Known Member
Wie heeft er al met zijn scooter een ongeluk gehad + hoe?

Ik open dit topic omdat ik gisterennacht op een stenen berm ben gereden en ik heb mijn pols gebroken+serieuze schaafwond aan mijn been...
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben van de week voor het eerst gevallen met me scooter :D Leon vant forum hier zei tege me, maak een wheely in het gras :P ik gewoon doen met me domme kop en toen maakte ik een burn out op me achterwiel en ging ik glijden :D was super lol ik zat helemaal onder de bagger en scooter was nog helemaal heel dus boeide niet echt.
 
Ik ben bijna 4 jaar terug op mn smurf gegaan.
Ik had net mn certificaat en ik reed terug van het uitgaan.

Toen kwam ik om de een of andere reden in de berm terecht toen ik em weer op de weg wou krijgen bleef mn achterwiel haken achter een opstaande rand waardoor ik vertikaal op het wegdek stond en gelanceerd werd.

Toen werdt ik wakker in het ziekenhuis, het bleek dat mijn helm afgeschoten was en dat ik volop met mijn gezicht de straat geraakt had.
Resulteerde in gebroken neus, gezicht 1 grote schaafwond, knieen kapot, heup kapot, ellebogen kapot, en 3 gebroken ribben.
+allemaal nieuwe kapot geknipte kleding :P

Was allemaal leuk en aardig totdat ik mezelf in de spiegel zag :X
 
owned door je scooter Jog, Waar blijve me logo's :P lol,

Ik ben 2 keer op mijn bek gegaan:
1ste keer dak brommer reed toen was ik 12, Ik reed volgas door zand en wou achterrem indrukke maar drukte voorrem in, Vol op mn plaat maar had helm op dus.

2e keer was pas geleden, ik reed op scooter van vriendin, Ik reed door het grind met 30 en door de bocht gaf ik een bietje gas en toen lag ik op de grond te kijken, alleen last van knie want ik ving me eigen op toen ik viel.
 
whaha jah dat ken ik :D ziet er lomp uit als je iemand dat ziet doen joh :P ben daarmee nog nooit gevallen btw... ben ook al paar keer bijna achterover gegaan met wheelies maar gelukkig nog niet helemaal :P
 
ik ben in de winter gevallen
op een klinkerweg waar de sneeuw helemaal was aangereden was, het was dus ijs geworden.
ik ree ongeveer 10 km/per uur en ik tikte ff me voorrem in en ik glee zo weg.
ik lag daar, en me scooter glee nog lekker 20 meter verder :@
kleine krasjes aan over gehouden, en een kapotte binnenkap:S en een krom voorspatbord, ikzelf had alleen een gat in me broek en me knie iets kapot
 
2x ongeluk gehad.

Eerste keer had ik net me certificaat, reed ik op een auto :L Vol in de zeikant haha
Tweede keer was op een rotonde, gleed ik weg. Was vette regen en een olie vlek waar ik op onderuit ging 8P Was aardig gewond ook toen. Moest gehecht worden bij me enkel en had lekkere diepe wond in me pols.
 
Nog nooit echt onderuit gegaan, 1x bijna op een rotonde en 1x bij de golfbaan van Gouda. Ik wou wegrijden (op grind) en meteen een bocht maken en toen kantelde ik zowat, paar steentjes gelanceerd tegen de band van een Continental GTx|
 
Ik reed ook in de sneeuw, ook aan 10 per uur, en was net een bochtje van het fietspad in het drukke stadsverkeer, en als je aan 10 per uur een beetje meer gas geeft shiet mijn scoot voorruit, nou ree ik wss over een steentje waardoor men arm een beetje meer gas gaf, en direct mijn achterwiel wegsleren en ik op de grond. 2 kappen een beetje geschaaft en in uitlaat paar schreefjes.
 
ben 2 keer "gevallen".

1 keer 8erover geslagen met het maken van een wheely, toen reed de scooter recht op een mooie dure mercedes af, maar gelukkig viel die vlak voor de mercedes om :P verder had ik alleen me broek kapot bij de knie.

En de 2e keer stond ik stil op de stoep met de scooter iets schuin onder me toen ik weg wilde rijden met vol gas schoot de scooter onder me weg, doordat er wat zand op de stoep lag, en trok me been mee. Ook toen had ik alleen me broek kapot 8P
 
opgevoerde senda kabelboom eruit gebeunt naar een illegale avondmeeting geweest was donker daar red er weg richting mac en volgende de achterlichten van een andere jongen , ik zag geebn flikker, knal ik met ruim 100 km/u op een 's-hertogenbosch bord (je weet wel zo'n bord in het blauw die aan het begin van elke plaats staan)
 
MrSlick said:
Nog nooit echt onderuit gegaan, 1x bijna op een rotonde en 1x bij de golfbaan van Gouda. Ik wou wegrijden (op grind) en meteen een bocht maken en toen kantelde ik zowat, paar steentjes gelanceerd tegen de band van een Continental GTx|

Gouda vind ik altijd vet om kk hard doorheen te blazen :D
 
Back
Top