This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

OnderDirecteur neergeschoten in me straat..

10 jaar geleden als je op tv hoorde dat er een politieachtervolging was, met daarna een schietpartij met dodelijke afloop in New York, dan dacht je; WHOOOT! Toch maar boffen dat dat hier niet is.

Maar tegenwoordig kijken de mensen niet eens meer op als er iemand wordt omgelegd.
2 á 3 jaar geleden was in de straat achter mn huis ook een liquidatie. Man in zijn auto door n kop geschoten, en kreeg vervolgens een handgranaat in zn schoot.
Je hoort het die avond op het nieuws en de dag erna is het alsof er niets raars is gebeurd, want het is zo normaal.

Ik vind het best verontrustend dat dit steeds vaker gebeurd, om steeds zieligere dingen.

"Wat ik mag morgen niet naar wiskunde les.. *BAM BAM*".
Toch te triest voor woorden?
Dit soort gasten moeten ze gewoon afschieten. Hier heb je helemaal niets aan in de samenleving...

Sjonge , het word steeds leuker in nederland.
en maar scooters blijven oppakken ipv van dit soort idioote moorden tegen gaan en die dudes oppakken . :|

Tja, kijk er niet raar meer van op tegenwoordig. Moord hier, verkrachting daar... voor je het weet gebeurt het in je eigen dorpje.

Ben alleen bang dat het weer een rasistich topic wordt als de MISSCHIEN allochtone identiteit bekend wordt

Originally posted by area_51_member
toevallig dat je t zegt, paar dagen geleden om de hoek bij me... Open verder ook geen topic, en jaartje geleden paar straatjes verder iemand door t hoofd geschoten. Maargoed

Nee maar zie dan ook ff de reden waarom :|

Volgens de Haagsche Courant zou de man inmiddels overleden zijn. Andere bronnen spreken dit tegen. De politie Haaglanden heeft de dood van de man nog niet bevestigd, noch ontkend.

Toch niet meer normaal voor een schorsing iemand door het hoofd schieten :|

Nja, een goede reden tot moord is het in 99% van de gevallen niet.

En area_51_member: Dat denk ik niet, maar de meeste topics die over zo'n onderwerp gingen werden binnen 1 dag geclosed ivm rasisme. Maargoed...

Overleden... damm nog nixs van gehoord.
en het is inderdaad niet normaal schorsing en dan iemand dood schieten...
Dan had ik dus vaak mensen moeten neerknallen....

Als die knaap een echte wiseguy was geweest had ie voordat hij de trekker overhaalde wel de negatieve en positieve gevolgen van deze actie nagedacht.

Voordelen:
- ze weten op zijn (ex) school dat ze niet met hem moeten fokken (iets wat bovenaan zijn lijstje staat)
- de maatschappij is van deze kansloze knaap verlost

Nadelen:
- hij wordt in de gevangenis "gefokt"
- 99% kans dat hij de rest van zijn leven in de criminele sector zal blijven
- ouders en familie dragen de lasten van deze actie

Tja wat zal ik tenslotte zeggen; van mij mag die knaap best dood! Of ze maken hem in de komende jaren in de gevangenis wijs dat het leven iets anders is dan pistolen en een grote bek hebben tegen oudere mensen.

Originally posted by Jossi
Nja, een goede reden tot moord is het in 99% van de gevallen niet.

En area_51_member: Dat denk ik niet, maar de meeste topics die over zo'n onderwerp gingen werden binnen 1 dag geclosed ivm rasisme. Maargoed...

Met liquidaties heb ik nooit zon moeite...
Maar dit gaat wel erg ver, ben ook z.g.a van school deze week , laat ik ook even een 9mm uit de kast trekke :|

toevallig dat je t zegt, paar dagen geleden om de hoek bij me... Open verder ook geen topic, en jaartje geleden paar straatjes verder iemand door t hoofd geschoten. Maargoed

Nee misschien omdat je em niet kent, of je ook totaal geen waarde hecht aan iemand anders leven....

Ik vind het niet verkeerd om een topic te openen, zo kan je even alles kwijt... En zo kan je de medemens ook laten weten dat het zo echt de verkeerde kant op gaat...

jij weet de achtergrond van deze knaap niet noob

Je praat alsof ik met je geknikkert heb.. en dat hebben we niet.

Moet ik zijn achtergrond weten om een actie zoals deze te kunnen analyseren?

Originally posted by Gijs
Met liquidaties heb ik nooit zon moeite...

Licht eraan wat voor liquidaties natuurlijj,
een drugsdealer die een mannetje van hem doodschiet omdat die een bolletje achterover heeft geslagen of de vader van een vermoord kind die de moordenaar omlegt.
Die vader krijgt van mij een lintje, die dealer moet ook meteen dood Maarja, dat vind jij vast ook

jij weet de achtergrond van deze knaap niet noob
Jij bent echt oneindig irritant man :|

Het is gewoon fucked up als mensen mekaar voor zoiets overhoop gaan schieten. Het verbaast me niet echt, omdat de mensen geen normen meer hebben, maar toch kan ik er niet met mn verstand bij...

Ik hoorde het net @ radio toen ik in werkplaats bezig was...

Best scary zoiest ja, als je dan weet dat dit het eerste geval is in NL dat een leerling doelbewust het vuur opend..

waaschijnlijk is het zo n ontspoort jong dat stoer wil doen voor iedereen, maar te dom is om van te voren na te denken