This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

NX 2fast4race Slider

Status
Not open for further replies.
die zonnebrille kk vet (ja ik spaar zonnebrille)

najah...tof dat je van zoeits je beroep kan maken en der geld mee kunt verdiene

Zeer netjes :W
Ik plant mn 2e projectscooter misschien bij mn zus dr huis in Stellendam... Kom ik misschien wel een keertje langs alst kan en kunne we misschien stukje vlammen met Mizzle misschien ook...
Iets anders... Ken je Paul Molenaar?

@patje

thankss komt hopelijk wel goed

@ speedfreak
prima meoten we zekker doen! ben aleen pas eind maart weer thuis :W
zit nu nog even in zuid spanje

paul molenaar? surfer? of paulus de visboer ?:W

@A.R.T2Fast4race

kotm goed,zodra die in elkaar staa zullen er wel foto,s gepost worden.
blok is nu onderweg naar heikoo.

groetje,s

youri

@ speedfreak
prima meoten we zekker doen! ben aleen pas eind maart weer thuis :W
zit nu nog even in zuid spanje

paul molenaar? surfer? of paulus de visboer ?:W

Dan doen we het eind maart dan zijn mn beide projectscooters hopelijk zo goed als klaar :W

Maar idd Paul de visboer :W ken je hem? Hij was mn buurjongen toen hij nog niet op Goeree ging wonen, allerbeste maat

SLOURI YOURIII !!!

Best vet dat alles gewoon doorgaat terwijl je in het hete verweggistan zit :W
Als je thuis bent dan knalle we die noszz set even erop :* en dan gaan we vlamme:W

UPDATE:20-01-2008

zo weer even een update, ook al zit ik in het buiteland ik blijf gewoon doorgaan,aan de scoot.

hier paar foto,s , het blokje dat naar heikoo toegaat, zielig he zo als het er nu bij ligt maar daar komt verandering in!:W

hier het JS pijpje voor op de 2fast: nete pijp vindt ik.

en me nieuwe schijfje ,super vet vindt ik hem.

en me SR voorvelg verchroomd, met kenda bandje.

heb ik ook nog wat busje,s binne gehad voor bij me voorwiel, nog bedankt robin(robin sr50)
ook nog een gel acu voor NX aan te sluiten enz.

volgende update zal waarschijnlijk zijn van me kapje,s die door maik worden gespoten!

greets

youri

Sjonge jonge als je terug komt uit Tarifa... jij + je chrome velgjes dan ben je pas een echte neg0r

Ziet er goed uit man, maar loos het kenda bandje wel even

UPDATE 01-02-2008

soo sorry nog geen foto,s maar wil julie het toch mededelen.
liep al ergggg lang met het ideei van een dubbel remschijf voor, en even wat met robin zitten babbelen en ,tjsaa komt er toch een dubbel schijf voor.

dus:
SR velg wort afgdraaid ,adapter erbij.
velg wordt daarna verchroomd.
op de velg komen:
2x stage 6 oversized 280mm schijven
2x stage 6 4 zuigerige remklauwen
opmaat gemaakte adapters voor de remklauwen op te hangen.

voorvorkpootje,s zullen gewoon earox worden.

velgje,s worden ook weer uitgerust met stage 6 slick bandje,s.
update,s met foto,s zullen zo snel mogelijk volgen.

vriendelijke groet,

youri

Misschien moeten ze een competitie houden binnen hoeveel seconde je stil staat met 100KM per uur

Dan met een Nissin rempomp erbij en je hebt echt de remkracht van een motor zowat 8P

hahahah :W

zou je denken van wel jah.
maar kijk even naar motoren! denk zo goed als 90% van de motoren heeft dubbel schijf en 4 zuigerige klauwen.
motor is ook wel zwaarder en sneller, maar wij kunne ook aardig snel zijn:W

maar goed het is er veel remvermogen, voor een ding van 70kg(of hoeveel eht is) maar ik vindt het oog moet ook wat hebbn! en tijd voor SBO heb ik niet ,dus hoef niet druk te maken over gewicht,

dit is zeg maar goe ik er over denk.:W

youri

Ik snap je wel hoor, en geef je groot gelijk het staat ook harstikke dik. Wat ik zou doen is dan het volgende; EPC stuur (of misschien chrome) nissinrempompen en achter ook een 4 zuigerklauw ofzo, daar zou je echt van gaan kwijlen.

Ik vind het een super mooi ding, ziet er netjes uit. Alleen zou ik het gat wat tussen je voorspatbord zit en de voorkap kleiner maken oogt in mijn ogen een stuk vetter. Kroonstuk vind ik ook niet zo mooi maak een alu kroonstuk en polijst die!

Zijn maar ideetjes, leuk ding goed om te zien dat er nog echte customs zijn

Volgens mij komt dubbel schijfrem voor echt super hard te staan op deze slider!
Vind hem persoonlijk nog steeds de vetste ooit

Huey

Status
Not open for further replies.