NX 2fast4race Slider

Status
Not open for further replies.
Erg kut weer met je knie man.. en dat ik geen tijd had om ff te komen buurten in die 2 dagen dat je thuis was..

Nu voel ik me toch genoodzaakt om bij 1 wedstrijd een keer superspecial te gaan rijden of niet+pippi+ :P

Ziet er weer goed uit allemaal!

Spreek je! oi oi xx

thanks iedereen voor julie reacties super cool :W

peps jij moet dan maar een keertje super speciaal rijden , idd dat heb jij heel goed hehhhee :W.

na zulk soorts reactie,s krijg ik nog meer zin om hem te perfectioneren.

thanks

greets

youri

Youri ga eens slapen je knie heeft rust nodig :+

:*

Ziet er relaxt uit hoor:W, blijf je nu in tariva al die tijd? of kom je nu ook eerder naar huis?

Super vet youri!
ben blij dat jij hem hebt!, word word gewoon te vet zo :D

Daar kan ik niets meer aan toevoegen. Je mag je echt gelukkig prijzen dat je oude scooter bij zo'n iemand, met oog voor perfectie, terrecht is gekomen. :W Als ik zie wat er van mijn speedfight nog over is...... :X

Erg net apparaat Yourie! (leuke camera ook! :W)

Hee man,
Ziet er allemaal super uit!
Je velgjes, kappen, remschijven, alles.. gewoon strak :)
Haha, en jij hebt ook al de beruchte stage6 paddock, echt rlxt ding!

Sterkte met je operatie, en later je revalidatieproces.. Hopelijk gaat het snel beter ;)
Heb zelf ook al aantal jaar ernstige klachten met m'n knieën, dus weet hoe het is!

Succes!

@ iedereen.

super bedankt, zodra ik de operatie hebt gehad heb ik tijd zat, dus zal de perfectie goed komen hoop ik.

@ boijt
camera is inderdaad een erg fijn aparaatje.

@ robin
als het goed is is alles onderweg naar jouw.

@ danny
nee zit nu in mexico en na mexico ga ik naar huis en 20 maart heb ik operatie, daarna revalideren enz enz enz.

thanks iedereen

youri

UPDATE 14-03-2008

zo gister weer thuis gekomen en zag het beesje staan in me hok en vondt hem beetje zielig er bij staan!, dus dacht strippen dat ding, verlichten en nieuw lak laagje geven en weer opbouwen.
ook is de voorvork verlaagd( op foto, is test hoelaag ik kan gaan de goede pootje,s liggen @ robin) dit is wel max laagte ivm spatbord. wielspeeling 0.5cm. totaal verlaagd 4,5cm

het plan:

het frame zit nu op 11,5 kg
wil proberen onder de 10 te krijgen, is 1,5 is niet super veel maar mijn kappen meoten er ook nog op.

daarna frame netje,s af te werken.

frame in net Witte lak laag te zetten.

hier wat foto,s even snel geschoten:
voorwielpootjesforummt6.jpg

gewichtforumuk1.jpg

frame1forumgq8.jpg

frame2forumyf6.jpg

ook nog contact met Heikoo gehad en volgende week is me blokje weer terug bij mij:
getuned
gekotterd
gestraald
cil getuned
carter netje,s afgewerkt
en krukas geplaats

mvg

youri

Status
Not open for further replies.
Back