NX 2fast4race Slider

Status
Not open for further replies.
@ vas

Geen ideei , heb hem gekocht via forum hier!

hij is in ieder geval erg klein, en hij zal better achter me voorkap passen!

Thanks anne,
 
@ jordi

uitleg please ? ik had inlaatje van ...... zal geen name noemen alleen dat ding stond veel te schuin! dus schoot ik niet veel mee op, en met deze staat me carb wel gewoon netje,s er op!

ander wigje, is zoiezo niet de grootste moeite om even te verandere, dus mocht het echt gewoon kut werken dan zit er zo een andere op.

@ renzoke
nee is geen polini radje , stond andere naam op , zal zo wel even kijken!


Thanks
 
Radiator komt van een oude peugeot brommer, maar wel model dat is weet ik niet.

Mooie slider ;), ben wel benieuwd naar de R3 voorvork.
 
@ jordi

uitleg please ? ik had inlaatje van ...... zal geen name noemen alleen dat ding stond veel te schuin! dus schoot ik niet veel mee op, en met deze staat me carb wel gewoon netje,s er op!

ik zou het inlaattraject zo kort mogelijk maken, denk aan JS inlaat enz. hiermee heb je een heel lang inlaat traject en ik heb nog geen lekkere scores ermee gehoord.
 
@ jordi

uitleg please ? ik had inlaatje van ...... zal geen name noemen alleen dat ding stond veel te schuin! dus schoot ik niet veel mee op, en met deze staat me carb wel gewoon netje,s er op!

ander wigje, is zoiezo niet de grootste moeite om even te verandere, dus mocht het echt gewoon kut werken dan zit er zo een andere op.

@ renzoke
nee is geen polini radje , stond andere naam op , zal zo wel even kijken!


Thanks

je mag mijn naam wel noemen, enkel zou je het terugsturem en als ik niks voor ogen heb, kan ik ook niet iets maken.
, mijn setje is beter enkel een vlotterniveau kan je ook zelf aanpassen, daarbij komt dat ik het gratis zou aanpassen, dus waarom deze ingreep.

het blok is al een half jaar klaar, zet m eens op de bank.
vind het jammer, dat je niet zoals afgesproken, een ander inlaatsetje er op zet.
verder uiteraard een leuke setup, enkel waarom nu ineens een andere ontsteking?

als het straks niet goed rijd, heb ik het gedaan ;)

succes met je project.
 
Hey heiko,


Het wigje komt nog wel terug naar jouw! wou hem alleen deze week startklaar maken allen had weer wat tegenslag en niet genoeg tijd!

Ik zal ook met jouw inlaatsetje testen. Tsja heb alleen niet zo veel tijd , zit meer en deels in het buiteland en dan is het vrij lastig om dat ding op de bank te zetten:p

maar het komt goed!

greet,s
 
Weet je wat hier nou eens perfect op zou staan?

Een chrome keihin, ipv die kut koso.

Laat ik eentje in de aanbieding hebben :+
 
Zo zijn we weer.
Na een hele lange tijd niks van me gehoord te laten hebben. maar we hebben niet stil gezeten.
De voorvork e velg zijn terug gekomen van R3 parts en zijn door gegaan naar de chroomer.

Hier zijn wat foto,s van de dubbel schijf voorvork.
















Doel voor nu is om hem in elkaar te krijgen , helemaal, kap werk en al.
Op de testbank en hopelijk een leuke scooren er uit knallen.

Ook wil ik er proberen mee om in wat magazine,s te komen, of het lukt? we zullen zien.
Ik ben maar 5 dagen nog in Nl dus heb aardig wat te doen.

Greet,

youri
 
Wat veel glimmende deeltjes :W!
Zeker vet, vind hem meer dan waardig om in bladen als Scootin' oid te komen!
Ben benieuwt hoe het eruit ziet als het in elkaar zit!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top