This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

NX 2fast4race Slider

Status
Not open for further replies.
Heey Youri echt tof om te zien dat mn oude 2Fast goed terrecht is gekomen man
Ik ben benieuwd wat voor vermogen je eruit gaat persen!

Ohja heb ook nog wat fototje's gevonden van je 2Fast,







 
@Dennis.
jah is inderdaad jammer, kom denks nog wel paar sprintje,s langs.( beetj chillen)

je hebt pm.

@A.R.T2Fast4race
cool thanks for je foto,s.
ben ook erg benieuwd hoeveel ie gaat scoorer.

greets
 
ga jij nouw maar lekker met je carbon spelen :d :W
maar hoop inderdaad dat de wand er in blijt zitten,

zo neit , das kut dan maar weer een nieuwe er in en gaan.
 
Heey Youri echt tof om te zien dat mn oude 2Fast goed terrecht is gekomen man
Ik ben benieuwd wat voor vermogen je eruit gaat persen!

Ohja heb ook nog wat fototje's gevonden van je 2Fast,

Ah, dus jij bent de beul die met een schroevendraaier tussen de kop en de cilinder heeft zitten wrikken
 
ga jij nouw maar lekker met je carbon spelen :d :W
maar hoop inderdaad dat de wand er in blijt zitten,

zo neit , das kut dan maar weer een nieuwe er in en gaan.


hahah, het ziet er wel mooi uit toch :W?

stuur die kapjes maar op van je dan kan ik me daar op uitleven hahaha
 
A.R.T 2Fast4Race Centro

ga jij nouw maar lekker met je carbon spelen :d :W
maar hoop inderdaad dat de wand er in blijt zitten,

zo neit , das kut dan maar weer een nieuwe er in en gaan.

Denk niet dat de wand er bij je uit zal lopen omdat hij ook al gelopen heeft, meestal loopt de wand direct al bij de eerste paar keer eruit...

Ah, dus jij bent de beul die met een schroevendraaier tussen de kop en de cilinder heeft zitten wrikken

Nee man, dat was ik niet...Zo ga ik ook niet eens met mn spullen om
(als je me zou kennen dan zou je dat wel weten)
 

wie heeft de cilinder al bewerkt? want de spoelers waren niet logisch 'groter' gemaakt.

wat betreft de totale setup tov een zelfde met std kop:
zal het hele spul ietsje minder scoren, denk aan +/- 0,75 pk vanwege de erg grote en veilige verbrandingskamer, maar daarentegen MET nos wel uiteraard beter doorlopen.
 
@ heikoo

Thanks voor je utileg er over!

en de rest over, schroevedraaieers in koppen enzenz,( please pm elkaar even) :W hehehe

youri
 


Vind ik interessant gegeven, aangezien bij mij dat nooit tot vermogensverlies heeft geleid. Ja of hij heeft een compressie van 1:9
 
UPDATE: 24-03-2008
Zo vandaag een mooie dag met sneeuw maar ik heb lekker in me hok gezetten nog even bezig geweest.
Voorlopig zal het rustig worden, want:

- achtervelg en nog meer klein spul is naar de verchroomer
- Robin is bezig met de dubbel schijf
- Maik is wat kapje,s aan het spuiten
- en Heiko gaat een nieuwe ( 2de) inlaat setje maken
= 30mm koso
am6 spruitsuk
Wig

Het verchroomen zal wel even duuren 6 tot 8 weken kreeg ik vermeld in mijn email.

Hier wat foto,s van wat ik vandaag nog even heb gedaan, hhaha um dat uurtje :W

Gaas achter kapje gemaakt.


Padock er op, kapje er op en achtervelg er op geknalt.



laterss
 
Ziet er goed uit !!

Alleen je positie van je blok is een beetje TE..

Ben benieuwd wat je blokje gaat doen 8) hopen dat je hem heel houd incl nx
 
hey frank,

possitie van blok komt ook mede omdat de voorkant hoger staat en andere foto,s omdat het blok hangt.
normaal gezien is het bijna vlak ( kijk foto,s in bein post)
ophanging is namelijk niet verandert.

we zullen zient met NX
 
UPDATE: 6-04-2008

Er zijn weer wat onderdelen binne gekomen dus tijd voor een update:

30mm koso, voor testen heikoo gaat hier een inlaat setje voor maken;


stage 6 vario ,


nog wat klein spull, en sbo magazine ( ergg leuk :W)


en heb ik ook nog nieuwe lager,s , en moeren. Ook nieuwe balhoofdlagers.




OOi :W
 
blijft een prachtig hok, is hij nog te aanschouwen op meetings dit jaar?
vind het btw wel jammer dat je voor 2 verschillende velgen gaat, voorral op zo een tiptop afgewerkt hok

suc6 ermee
gr, martijn
 
Status
Not open for further replies.