Nutteloze foto's #3

Je gaat het echt naar je zin hebben, ik weet het zeker. Byron bay wordt waarschijnlijk toch wel een van de mooiste plekjes.

Aanrader is zeker om vanaf et strand naar de vuurtoren te lopen (neem een camera mee).

Ik heb wel een paar fotos voor je als je intresse hebt.

Ja, ik ben echt benieuwd en ik kan me ook niet voorstellen dat het niet gaaf wordt. Ik vertrek nu maandag en kom woensdag aan in Sydney.

Ik reis denk ik vanaf Sydney via de oostkust omhoog richting Cairns. Dan kom ik dus ook langs Byron Bay, ik heb al meer gehoord dat dit super gaaf moet zijn. Ik ben zoals ik al zei super benieuwd naar alles en zal het binnenkort wel ervaren:)
 
Binnekort mijn rijbewijs G voor de tractor halen, hoop volgende week mijn praktijk af te kunnen leggen :)

[IR]http://i7.tinypic.com/2lc7mzk.jpg[/IR]
[IR]http://i15.tinypic.com/3013goi.jpg[/IR]
Deutz fahr
 
Mijne was ook home-made of course :D.

Vond je het ook niet vaag dat je tot je middel in het water stond en als je je tenen bewoog zag je de wolkjes zand, zo super helder was het. Geen dingos gezien btw :p.

Ahum :*

[ir]http://i15.tinypic.com/44tv1pt.jpg[/ir]
 
vrouw_bierkopie.jpg
 
Binnekort mijn rijbewijs G voor de tractor halen, hoop volgende week mijn praktijk af te kunnen leggen :)

[IR]plaatje[/IR]
[IR]plaatje[/IR]
Deutz fahr


mijn voorkeur gaat uit naar john deere

en dan vooral de oudere zware modellen zoals de 4955
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    40.4 KB · Views: 4
  • 2.jpg
    2.jpg
    27.6 KB · Views: 6
  • 3.jpg
    3.jpg
    26.3 KB · Views: 17
Zo hier ff wat foto's :D gister avond met maarten(plantje) en kevin(kevinL) op stap geweest om wat te gaan plakken :W

Allereerst ga je opzoek naar een leuk paaltje, en laat één of andere kroeskop erin kruipen......... na een kwartier later:

2w1uzx0.jpg


zoals u kan zien is hier reeds al een keer iemand langsgeweest met een go fast sticker. Alleen vonden wij hem wel erg klein.

Aangzien maarten d8 dat hij het vel zo van de sticker af kreeg deed hij dat maar boven in de paal, zoals jullie kunnen raden heeft dit ook weer een tig aantal minuten geduurd, en dan krijg je zulke foto's:

2w4ebva.jpg


Toen hij éémaal het velltje eraf getrokken had heeft hij de sticker er eindelijk opgeplakt, hier met een goedkeurend duimpje van maarten erbij :D

2mnn4ms.jpg


Aangezien maarten een stevige gebouwde keuteldrukker is kont hij t niet laten om nog een verkeersbord te gaan pimpen. Hier heeft hij dan ook de speciale "MOON" techniek voor nodig ter goedkeuring van deze succes volle avond

!!! VOOR MENSEN MET EEN ZWAKKE MAAG BEKIJK DE VOLGENDE FOTO NIET, VOOR MENSEN MET EEN STEVIGE DRANG OM IEMAND KEUTEL TE DRUKKEN BEKIJK DEZE FOTO VOORAL!!!

2nbv7t4.jpg


Aangezien maarten vanaf nu niks meer te maken wil hebben met die forum heeft hij zijn spul maar te koop gezet en stopt hij met scooters. Het was dan ook een waardig afscheidsfeestje gisteravond.

groetjes maarten,kevin,thijs :W
 
moet ik even zeggen, maar we zijn dus bij 2 verschillende flitspalen geweest, eentje stond midden in een erg drukke straat ( hengelosestraat, begin van e'de, dat is deze flitspaal ) dus pakkans---> groot 8P...

al met al wast vrij geinig, maar zon paal is best moeilijk op te komen en ding ging helemaal heen en weer :|...
 
:D Gofast! stickers plakken is zeker leuk :X
laatst is Gofast! gebelt door politie Haaglanden ( hoorde ik :p )
zat een Gofast sticker op een P*litie auto :X

Edit:
stivker plakken op de achterkant van de kast... dan zien mensen hem...
 
Is hier op de snelweg richting hilversum ook een flitspaal beplakt met een go fast sticker.Die is nog behoorlijk link want staat precies in het midden van de snelweg onder de brug..Moest ook gelijk aan het forum denken
 
Back
Top