Nutteloze foto's #14

Status
Not open for further replies.
Binnen Nicolas zn concern (Zie eigen bedrijf topique) doen ze die handeling alleen nog met veiligheidsbril.

Denk gvd net een verslag af te hebben (moet met tweetallen). Dacht dat het 8k woorden in totaal waren. Blijkt het de man te zijn :+

Tja, is corporate express policy he. :*

Vanavond heb ik trouwens een mailtje gekregen van een prof. dat ik officieel word verdacht van fraude. Morgen maar even langs gaan :D
 
Ja, bij mijn studie is het allemaal en toen, en toen, en als klap op de vuurpijl.

Ga een beetje zo'n omvang tikken. Mn scriptie is bijna van die omvang, mafkezen.

Fraude. Plagiaat zeker, doerak.
 
Maar serieus, was napoleon nu echt gay?

napoleon.jpg
 
Binnen Nicolas zn concern (Zie eigen bedrijf topique) doen ze die handeling alleen nog met veiligheidsbril.

Denk gvd net een verslag af te hebben (moet met tweetallen). Dacht dat het 8k woorden in totaal waren. Blijkt het de man te zijn :+

dan link je toch gewoon woorden aan elkaar met witte letters...
 
Ik typ nog wel wat erbij en hou me verder dom. Krijg je het altijd nog een keer terug :+
 
Appelboor ja. Het hoornvlies herstelt enorm snel. Je hebt mazzel dat ze je oog niet eruit haalden.

180px-Appelboor01.PNG
 
volgens mij verveel je jezelf of niet Xander :p?

ik ben net van Assen naar Dordrecht gereden op de motor, heb nu best een zere reet :L
 
gedaan!

wel leip, ging met 1 of andere miniboor in me oog pulken.. toen was het er uit 8P
vond het nog best enge gedachte opzich..
Valt mee gelukkig :) Die vriend van mij die iets in z'n oog had, bij hem hebben ze zijn oog gefixeerd door 3 naalden van buitenaf in het oog te steken. Daarna kon de dokter de tipex weg halen. Dit alles zonder verdoving of narcose. +pippi+
 
Valt mee gelukkig :) Die vriend van mij die iets in z'n oog had, bij hem hebben ze zijn oog gefixeerd door 3 naalden van buitenaf in het oog te steken. Daarna kon de dokter de tipex weg halen. Dit alles zonder verdoving of narcose. +pippi+

Wat een terror :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top